خطبه های دشمن شکن+صوت


ayatollah-jabari26

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۵ اسفند ماه ۹۱ بهشهر گرانی های بازار را موجب نگرانی دانست و گفت:باید این گرانی های مصنوعی در بازار کنترل شود تا مردم بیش از این در تنگنا قرار نگیرند.وی اظهار کرد:  خدمات شایانی در طول سالهای بعد انقلاب برای این نظام وانقلاب توسط مسئولین انجام شده است که نباید نادیده گرفته شود.
آیت الله جباری با اشاره به ضرورت جلوگیری از تخریب شخصیت‌ها خاطر نشان کرد: تخریب اشخاص خلاف شرع است.
وی خطاب به مسئولان گفت: نباید از این قدرت،مغرور شوید بلکه باید در جهت رشد همه جانبه تلاش بیشتری داشته باشید چرا که دشمن با تمام توان در پی ایجاد ضربه به این نظام و انقلاب است و از کوچکترین فرصت، کم توجهی و استراحت ما سوء استفاده می کند.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردهای مختلف این انقلاب افزود: از نظر دستاوردهای علمی ایران اسلامی اکنون در اوج و قدرت اول منطقه است که از سال گذشته تا کنون ماهواره به فضا پرتاب کرده و همچنین موجود زنده به فضا فرستاده و برگشته است.
امام جمعه بهشهر اضافه کرد: مسئولین گلایه های خود را نسبت به یکدیگر در تریبون اعلام نکنند چرا که دشمن به دنبال فرصت است و با این گله گزاری ها دشمن شاد می شویم.
حضرت آیت الله جباری با اشاره به انتخابات آتی کشور خاطر نشان کرد: در طول سالهایی که ما انتخابات برگزار کردیم خوشبختانه مردم‌سالاری دینی حاکم بوده است و همین مسئله الگوی بسیاری  از کشورهای جهان بوده است.
وی بیان داشت: اکنون نیز در شرایط بسیار حساسی در جهان قرار داریم و نباید انتخابات  را با دغدغه و فضاسازی و جوسازی نامناسب برگزار کنیم بلکه باید در نهایت دقت و آرامش این انتخابات برگزار شود.
حضرت آیت الله جباری ادامه داد: باید در این انتخابات عاقلانه حرکت کنیم  و حضوری گسترده در انتخابات داشته باشیم تا همچون بمب اتم در جهان صدا کند.
امام جمعه بهشهر اظهار داشت: در انتخابات باید در مسیر اخلاق و اسلام گام برداریم  و کمال اسلام را در نظر بگیریم و خلاف شرع عمل نکنیم  که در این صورت دشمن شاد خواهیم شد.
خطیب جمعه بهشهر با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) گفت: ایشان زینت پدر بود که حافظ و مبلغ امامت بود.
امام جمعه بهشهر یادآور شد: حضرت زینب(س) کار امام حسین(ع) را در تمامیت در کربلا و بعد از آن با سخنرانی ها و خطبه هایشان انجام دادند و مبلغ راستین برای امامت بود.
حضرت آیت الله جباری همچنین با اشاره به اینکه اکنون فرمانداز تازه نفسی برای بهشهر انتخاب شده است تصریح کرد: باید با همکاری مسئولین در جهت سازندگی بیشتر گام بردارید و به این مردم که لایق خدمتگزاری هستند خدمت کنید.
وی گفت: در این برهه حساس از جامعه خدمات مناسب به مردم ارائه دهید و با حضور آگاهانه در صحنه کمک کار مردم در رفع مشکلات باشید.
امام جمعه بهشهر با اشاره به عید نوروز اظهار کرد: امام علی(ع) می فرمایند: ” هر روزی که در ان معصیت خداوند نشود عید است” و ما هم باید عید خود را با پاکی و بدون گناه آغاز کنیم.

وی گفت:  باید همه ما با نو شدن طبیعت برای نو کردن خود و دل‌های خود بر‌خیزیم و از عید تنها به نوپوشیدن و به چشم و هم چشمی‌ها توجه نشود بلکه باید صله رحم را در دستور کار خود قرار دهیم که از دستور ائمه و بزرگان است.
حضرت آیت الله جباری گفت: دید و بازدیدها و صله رحم، دیدار با خانواده های شهدا و حاضر شدن بر مزار شهدا از جمله خصلت های نیکوی سال نو در ایران است که باید این ارزش ها حفظ شود.

پخش ‍‍فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۵ اسفند

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ حضرت آیت الله جباری

منبع : خط امید- خبرگزاری فارس

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 2 = 4