خطبه های دشمن شکن ۲۴ مرداد ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۴ مرداد ماه ۹۳ شهرستان بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت سالروز ورود آزادمردان و قهرمانان ایرانی از زندان های بعثی به ایران اظهار داشتند: این سعادت عظیم ابدی است که انسان در راه خداوند اسیر شود یا به شهادت و مقام جانبازی برسد.

ایشان با اشاره به حملات ناجوانمردانه اسرائیل در غزه افزودند: آنها احتمال نمی دادند با این بمباران عجیب و سنگین غزه بماند اما این همه فشار چه شد؟ برد موشکی بیشتر شد، تونل ها باقی ماند و کرانه باختری هم برای مبارزه با اسرائیل به میدان آمد و اسرائیلی ها برای خودشان ذلت به بار آوردند.

امام جمعه محترم بهشهر خاطرنشان کردند: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) اسرائیل یک غده سرطانی است و ما با تمام توان این غده سرطانی را از جهان اسلام بیرون آورده و به دامان آمریکا و غرب خواهیم انداخت.

ایشان تاکید کردند مسجدالاقصی نماد رشد ماست، چون پیامبر اسلام(ص) از آنجا به معراج رفت و هر زمانی که مسجد الاقصی دست ما باشد، ما عزت پیدا می کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تشکر از فعالیت های دولت ابراز داشتند: دیروز آقای رییس جمهور گفت تورم پایین آمد، آیا پایین آمدن قیمت طلا و دلار را می گوید که یک درصد جامعه آن را دارند یا مواد اولیه زندگی مردم مانند مواد غذایی و انرژی؟ پنیر که مقدارش نصف شد و قیمتش دو برابر شد.

حضرت آیت الله جباری تاکید کردند: شما که می گویید تورم پایین آمد، آیا مخارج زندگی روزمره مردم از یک سال قبل تا به حال پایین آمد؟ وقتی به بازار برای خرید می رویم، می بینیم کالاها گران شده و هیچ تغییری رخ نداده است.

خطیب جمعه بهشهر ادامه دادند: قیمت طلا و دلار را کنترل کردید، ممنون هستیم اما بعد از طلا و دلار به سمت بازار و مایحتاج زندگی مردم هم بیایید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفتند: این همه تلاش کردید در حوزه سیاست خارجی و ما هم از زحمات شما تشکر می کنیم هر چند تحریم ها فرقی نکرده و زیاد شده است.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته سردار الیاسی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس که خود از آزادگان سرافراز هستند، به مناسبت سالروز ورود آزادگان خاطراتی  را به سمع نمازگزاران رساندند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 8 = 17