خطبه های دشمن شکن ۱۷ مرداد ۹۳ + صوت


آیت الله جباری امام جمعه بهشهر نماز جمعه 17 مرداد ماه 93 شهرستان بهشهر بخش یانسر (متکازین)

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۷ مرداد ماه ۹۳ شهرستان بهشهر که در بخش یانسر (متکازین) برگزار شد ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی از حضور پرشور امت حزب الله در مراسم گرامیداشت یاد و نام علما و شهدای منطقه هزارجریب و همچنین شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تشکر کردند.

ایشان همگان را توصیه کردند تا می توانید پرهیزگار و با تقوا باشید و مخصوصاً نسبت به جوانان تاکید کردند در هر کاری تقوا و صبر را پیشه کنید که عنایت خداوند همراه شما خواهد بود.

حضرت آیت الله جباری با اشاره به فجایع اسرائیل در نوار غزه افزودند : دشمنان اسلام همه توان خود را در قضیه غزه گذاشتند ، کودکان ، پیران ، بیماران و مردم عادی را کشتند ، بیمارستان ها ، مدارس و خانه ها را زدند ، مکان های تحت نظر سازمان ملل را بمباران کردند ولی همه سران کشورهای عربی کور و لال شدند و مردند و دم در نیاوردند و در نهایت هم رژیم صهیونیستی مجبور شد در مقابل مقاومت مردم غزه به شکست خود اعتراف کند.

ایشان در ادامه افزودند : از نیروهای دوستدار انقلاب اسلامی از جمله حماس و جهاد اسلامی و از مقلدان مخلص امام خامنه ای (س) حزب الله قهرمان و سردار سلیمانی عزیز تشکر می کنیم همان طوریکه رزمندگان فلسطین از رهبری و ملت انقلابی ایران اسلامی برای این حمایت ، که موجب پیروزی مقاومت غزه شد تشکر کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کردند : مسئولین برای مردم خوب این کشور تمام توانشان را برای بهتر خدمت کردن به میدان بیاورند تا رضایت مردم که رضای خدا است را بدست آورند و همه باید با حفظ وحدت ، محوریت رهبری حضرت امام خامنه ای (س) را حفظ کنیم.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته جناب آقای دکتر مقیمی نماینده مردم شهرستان های بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر صادقی از اساتید حوزه و دانشگاه مشهد مقدس سخنرانی نمودند.

ضمناً نماز جمعه این هفته شهرستان بهشهر در مصلای نماز جمعه به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نسب امام جمعه موقت اقامه گردید.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


2 + = 6