خطبه های دشمن شکن ۲۰ تیر ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری ، نماز جمعه شهرستان بهشهر ، رمضان 1393

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۰ تیر ماه ۹۳ شهرستان بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و آرزوی قبولی طاعات روزه داران موحد از حضور پرشور و معنوی آحاد روزه داران در نماز جمعه تشکر کردند.

ایشان در ادامه فرمان حضرت رسول الله (ص) به معاذ بن جبل را یاد آور شده که پیامبر فرمود ای جبل شما را به تقوای الهی دعوت می کنم، راستگو باشید، پای عهد خود بایست و امانت مردم را حفظ کن. خیانت نکن، با مردم خوش برخورد باش، نسبت به هم نوع خودت احترام و سلام کن، مواظب همسایه باش، با یتیمان مهربان باش، کارهای خوب و شایسته انجام بده، آرزوهایت را کم کن، قیامت را دوست بدار و از حساب و کتاب قیامت بترس و هنگام عصبانیت خویشتندار باش.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به حدیث نبوی فرمودند : نشانه دینداری سه چیز است: رسیدن به فقرا، دیگران را بر خود مقدم دانستن و علم خود را به دیگران بخشیدن.

حضرت آیت الله جباری در موضوع دشمنی دشمنان اسلام خصوصاً آمریکا و اسرائیل افزودند : آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند، مردم مظلوم و بی دفاع کشور های اسلامی خصوصاً فلسطین و غزه را می کشند، خانه هایشان را خراب می کنند، بمب و موشک روی آنها می ریزند و ذره ای فریادشان بلند نمی شود مگر اینها بشر نیستند؟ این چه حقوق بشری است که غربی ها از آن دم می زنند و خجالت هم نمیکشند.

در حین بی شرمی به جنایت کاران و قاتلان از جمله عاملین قتل ۲۹۰ نفر از انسانهای بی گناه هواپیمای مسافربری مدال می دهند و باز هم دم از حقوق بشر می زنند. همه اینها برای این است که با اسلام دشمنند. در داخل هم با بی حجابی و بی بند و باری دشمنی شان را نشان می دهند. همه باید مواظب دشمن باشیم، مواظب حجابمان باشیم، قدر خدمات مسئولین را بدانیم، آرامش جامعه را حفظ کنیم، مساجد را پر کنیم زیرا مسجد سنگر است. حامی ولی فقیه باشیم تا به کشورمان اسیب نرسد و امروز هم تابع ولی فقیه مان حضرت امام خامنه ای (س) باشیم. با خدا باشیم که خدا با ماست.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته جناب آقای محمدپور ریاست محترم اداره دارایی شهرستان بهشهر بیاناتی را به سمع و نظر نمازگزاران رساندند و در پایان توسط یکی از خواهران بیانیه حمایت از حجاب و عفاف قرائت شده و از مسیر چهار راه حضرت امام(ره) تا پارک ملت راهپیمایی ویژه خواهران در حمایت از اجرای قانون حجاب و عفاف برگزار شد.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۲۰ تیر ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


3 + = 11