خطبه های دشمن شکن ۱۳ تیر ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری ، نماز جمعه شهرستان بهشهر ، رمضان 1393

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۳ تیر ماه ۹۳ شهرستان بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و آرزوی قبولی طاعات روزه داران موحد از حضور پرشور و معنوی آحاد روزه داران در نماز جمعه تشکر کردند.

ایشان در ادامه ماه رمضان را ماه خود سازی دانسته و از همگان خواستند که از این فرصت طلایی با قرائت قرآن و استغفار استفاده کرده و در ارتقا معنوی خود بکوشند و آداب و اخلاق را که فرهنگ یک جامعه است را رعایت کنند و اگر آداب و اخلاق نباشد مثل جامعه امروزی غرب می شود که با زیر پا گذاشتن اخلاق و ادعای نظم نوین جهانی دست به هر جنایتی می زند و تمام تلاش استکبار به سرکردگی آمریکا این است که اخلاق و فرهنگ جامعه ما را با ترویج بی بند و باری و بدحجابی از بین ببرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حدیث نبوی فرمودند : مدیران در گزینش آدم ها مواظب باشند امورات مسلمین را به نا اهلان نسپارند ، با مردم مانوس باشند و اگر اشتباهی کردند عفو و احسان کنند.

ایشان در ادامه از همه مسئولین خواستند به تاسی از امام راحل و مقام معظم رهبری با ساده زیستی ، رعایت حقوق مردم و تقوای الهی عملاً مردم را به کارهای خیر دعوت کنند.

حضرت آیت الله جباری در موضوع دشمنی استکبار افزودند : امروز استکبار دشمنی خود را به بهانه های مختلف مطرح می کند ، ازجمله انرژی هسته ای ، توان موشکی ، حقوق بشر، قصاص و غیره ولیکن اصل این ها مخالفت با اسلام و شریعت است.

دشمن از اول انقلاب فتنه را آغاز ، کشور را نا امن ، مسئولین ما را ترور و جنگ را بر ما تحمیل کردند و امروز هم جنگ فرهنگی را پیش گرفتند و در همه موضع گیری ها از جمله دم از حقوق بشر می زنند و مردم ما را می کشند ، هواپیمای مسافربری را با ۲۹۰ نفر سرنگون می کنند ، دم از دموکراسی می زنند ، آرای مستقل حکومت های مردمی را غیرقانونی می خوانند ، حکومت های کودتاگر را در راستای منافعشان حرکت دموکراسی می دانند.

مردم همه این تناقضات را می فهمند و باید حواسمان جمع باشد ، مواظب حرکت های دشمن باشید ، مسجد ها را پر کنید ، حرف های دلسوزانه علما را گوش کنید ، محوریت را بیانات حضرت امام خامنه ای (س) بدانید و مواظب ترفند های عوامل دشمن در داخل باشید که اگر ضربه ای به اسلام و انقلاب وارد شود دیگری خبری از اسلام نخواهد بود.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته حضرت حجت الاسلام و المسلمین فاضلی کدکنی از علمای مشهد الرضا در فضلیت ماه رمضان بیاناتی را به سمع و نظر نمازگزاران رساندند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۱۳ تیر ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 4 = 13