خطبه های دشمن شکن ۳۰ خرداد ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۳۰ خرداد ماه ۹۳ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی از همگان خواستند تا ایام باقیمانده ماه شعبان را غنیمت شمرده و انشا الله با تقوای الهی به استقبال ماه مبارک رمضان روند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در موضوع نوکری ایادی مزدور استکبار تاکید کردند : هر کسی در جایی برای استکبار ( شیطان بزرگ ) نوکری کرده و اهداف دشمن تامین شد ، مزدوران خود را رها کرده و حتی بر علیه آن ها اقدام می کند مثل شاه خائن ، صدام بعثی ، مبارک و غیره و آن جایی که استکبار به نفع اش نباشد اگر هم آن کار قانونی باشد مثل انتخابات گذشته مصر و یا افغانستان و …با آن مخالفت کرده و انگ غیر قانونی می زند.

حضرت آیت الله جباری در موضوع حادثه عراق افزودند : امروز تروریسم بین الملی در قالب داعش برای نابودی اسلام به پا خواسته تا جایی که مرجعیت شیعه وارد میدان شده است.

امروز شهر های مقدس عراق در خطر وهابیون است که در روز های اول حادثه اگر مدیریت سردار سلیمانی نبود ، شهر مقدس سامرا سقوط می کرد. لذا مسلمانان عراق به ویژه شیعیان با محوریت مراجع و گروه های شیعه مخصوصاً آقایان مالکی ، صدر و حکیم اتحاد و برادری را حفظ کنند و در مقابل دشمنان عراق بایستند.

ایشان در بخش پایانی خطبه ها به موضوع سیل اخیر در بهشهر اشاره کرده و از زحمات مسئولین از جمله فرماندار و نماینده محترم تشکر کرده و تاکید کردند که باید تلاش های تان را بیشتر نموده و به وعده هایی که داده می شود عمل نمایید و در تقسیم بودجه هم اسرار دارم که عدالت رعایت شود.

از استاندار محترم تشکر می کنم و درخواست دارم که اعتبارات سریعتر پرداخت شود تا پیشگیری های لازم درجهت حوادث آینده از جمله سیل انجام گیرد تا دوباره شاهد خسارات سنگین سیل نباشیم که اگر این اتفاقات تلخ تکرار  شود دیگر جوابی برای مردم نخواهید داشت. کاری کنیم که مردم با اقداماتتان دلگرم شوند.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته جناب آقای نورزاد فرماندار محترم بهشهر گزارش اقدامات انجام گرفته در موضوع سیل ۱۴ خرداد امسال را به سمع و نظر نمازگزاران رساندند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


8 + 9 =