خطبه های دشمن شکن ۲۳ خرداد ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۳ خرداد ماه ۹۳ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تبریک اعیاد شعبانیه ، میلاد با سعادت حضرت بقیه الله العظم ، از عموم شیعیان و مخصوصاً مردم مازندران و بهشهر در برگزاری جشن نیمه شعبان تشکر کرده و یادآور شدند که برگزاری جشن فقط پخش شیرینی و مولودی نیست. باید اهداف ظهور امام زمان (عج) را تبیین کرد و در مدیریت جشن ها از هر گونه اقدامی از جمله اختلاط زن و مرد که مورد رضایت امام زمان (عج) نیست پرهیز شود.

ایشان در ادامه عالم را در انتظار عدالت و عدالت را در انتظار حضرت مهدی (عج) و حضرت ولی عصر را در انتظار اذن الهی و خداوند را هم در انتظار آمادگی مردم دانسته و تاکید کردند اجرای عدالت یک انسان توانمند می خواهد و آن هم حضرت مهدی (عج) که دنیا منتظر و تشنه عدالت اوست.

امروز برای آمادگی ظهور باید همه اطاعت از نواب عام آن حضرت ، مخصوصاً نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای (س) را یک اصل بدانیم همان طور که مراجع معظم تقلید از جمله حضرت آیت الله العظمی سیستانی نیز در اداره جامعه اسلامی از مقام معظم رهبری حمایت کرده و می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از اقتدار نیروهای نظامی و اطلاعاتی کشورمان یادآور شدند امروز حادثه موصل ، تکریت ، صلاح دین و نینوای عراق را ببینید، خیلی از نیروهای نظامی و اطلاعاتی در لباس خودی به کشورشان خیانت کردند. جاسوس استکبار شدند و موجب خیانت به کشورشان ولیکن قدر نیروهای سپاه ، بسیج ، ارتش ، انتظامی و وزارت اطلاعات را بدانید که هماهنگ با هم در حفظ امنیت کشور کار می کنند.

حضرت آیت الله جباری در پایان حادثه عراق را نتیجه شکست دشمنان در سوریه دانسته و یادآور شدند دشمنان دیدند درانتخابات سوریه با آرای بالا ۸۸ درصد مردم از رئیس جمهورشان آقای بشار اسد عزیز حمایت کردند ، نا امید شده و مسیر فتنه را همراه با خیانت عده ای مزدور به سوی عراق عوض کردند و به شهر های عراق یورش برد و مردم بی گناه و مسلمان را آواره کردند.

ایشان در بخش پایانی خطبه ها به موضوع سیل اخیر در بهشهر اشاره کرده و درخواست کردند که مسئولین در پرداخت بودجه خسارت به این منطقه عدالت را رعایت کرده و در پیشگیری حوادث بعدی نسبت به انجام کار کارشناسی از جمله بازگشایی مسیرهای رودخانه های فصلی و اصلاح پل های موجود همت کرده و نگذارند که این حوادث تلخ تکرار شود.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت میلاد امام زمان (عج) برادران مداح جناب آقایان داودی و عموزاد در رسای حضرت ولی عصر (عج) مداحی نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


2 + = 10