خطبه های دشمن شکن ۹ خرداد ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۹ خرداد ماه ۹۳ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تبریک اعیاد شعبانیه ، میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز و میلاد با سعادت حضرت امام سجاد (ع) و همچنین گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ ، تجلیل از پاسداران و جانبازان ، تجلیل از سید وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس (س) دانسته ، چرا که پاسداران در دفاع از دین به سید الشهدا اقتدا کرده و جانبازان نیز چون حضرت عباس (س) وجود خودشان را فدای اسلام کردند.

ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان افزودند امام از سپاه راضی بوده و به وجود سپاه افتخار می کرد و هر کسی هم دین داشته باشد به وجود سپاه افتخار می کند. پاسدار یعنی ، پاسدار دین خدا.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند امروز به همت نیروهای نظامی خصوصاً سپاه در شرایطی قرار داریم که به فرموده حضرت امام خامنه ای (س) اگر دشمنان خصوصاً اسرائیل خطایی بکند نه حیفایی می ماند و نه تل آویو.

حضرت آیت الله جباری در پایان نقش دوگانه و متناقض غربی ها را یادآور شده و افزودند از یک طرف ادعای حقوق بشری می کنند و از طرفی دیگر بشر کشی می کنند ، از یک طرف حمایت مالی از تروریست های سوریه و عراق نموده و از طرفی دیگر انتخابات دولت کودتایی و نامشروع مصر را حمایت می کنند. از یک طرف دم از دموکراسی می زنند و از طرفی دیگر جلوی انتخابات دولت قانونی سوریه را در فرانسه ، انگلیس و آمریکا را می گیرند. از یک طرف دم از اکثریت می زنند ولیکن در بحرین جلوی اکثریت شیعه ایستاده و اقلیت مستبد را حمایت می کنند و همه این اقدامات غرب برای امنیت اسرائیل است.

امروز چیزی که آمریکا را عصبانی می کند، آبادانی ایران است . عزت بین الملی ایران است. آن ها می خواهند جوان های ما را به انواع مواد مخدر و مسائل اخلاقی آلوده کنند و جوان های ما باید هوشیار باشند. همان طوری که رئیس جمهور محترم فرمودند تمام امورات ما با محوریت رهبری است و دشمنان خصوصاً آمریکا بداند که ما لحظه ای از اهداف حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری عدول نخواهیم کرد.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت روز پاسدار ، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه ناحیه بهشهر در موضوع نقش سپاه در پاسداری از آرمان های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری سخنرانی نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۰۹ خرداد ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


7 + = 16