خطبه های دشمن شکن ۱۹ اردیبهشت ۹۳


حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینی رکاوندی

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینی رکاوندی امام جمعه موقت بهشهر در نماز جمعه ی ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۳ ضمن دعوت خود و همگان به تقوا و پرهیزکاری و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه (ع) و امیر المومنین علی (ع) و روز پدر و ایام معنوی اعتکاف از همه مسلمانان و شیعیان خواستند ضمن گرامیداشت این ایام نسبت به بهره برداری از روزهای اعتکاف که برای هر انسانی بسیار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود ، استفاده کنند.

ایشان در ادامه ترویج فرهنگ اعتکاف را از برکات انقلاب اسلامی دانسته و از حضور پرشور آحاد جامعه خصوصاً جوانان در این برنامه تشکر کردند.

امام جمعه موقت بهشهر ضمن یادآوری دو مناسبت لغو قانون کاپیتولاسیون و تحریم تنباکو ، نقش علما و ولایت فقیه را در خنثی کردن توطئه های دشمنان یادآوری کرده و از همگان خواستند که با پیروی از ولایت فقیه و علمای دلسوز دین ، دشمنی های دشمنان دین و انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.

ایشان با گرامیداشت ایام شهادت حضرت زینب کبری (س) از همگان خصوصاً خانواده های شهدا و وارثین انقلاب اسلامی خواستند تا با الگو برداری از حضرت زینب (س) از امام و ولایت امر خود دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی رکاوندی در بخش دوم خطبه ها با توجه به توطئه های استکبار جهانی بر علیه جهان اسلام ، کمک محور مقاومت ، مردم و ارتش قهرمان سوریه را در خنثی کردن حملات دشمنان به این کشور یادآوری کرده و از همه خواستند در کمک به مردم مسلمان و شیعیان سوریه مشارکت کرده و در پیروزی نهایی محور مقاومت در مقابل دشمنان سهیم باشند.

امام جمعه موقت بهشهر در ادامه با توجه به دشمنی استکبار از همه ملت و مسئولین خواستند که هوشیار باشند تا دشمنان از بعضی از روزنه ها از جمله فضای فرهنگی کشور سو استفاده نکنند که متاسفانه در موضوع نمایشگاه کتاب ، حضور بعضی از کتب ضاله و ممنوع الچاپ را شاهد بودیم که مسولین فرهنگی باید دقت و حساسیت بیشتری را در این امر ایفا کنند.

پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بهشهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه (ع) ، امیر المومنین علی (ع) و روز پدر، برادر کربلایی سید محمدعلی سیدی مداحی کردند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


4 + = 13