خطبه های دشمن شکن ۰۵ اردیبهشت ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۵ اردیبهشت ماه ۹۳ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت هفته شورا ، روز کارگر و هفته معلم ، تشکیل شورا ها در نظام جمهوری اسلامی را مشارکت مردم بر امور خود دانسته و عقل جمعی شورا ها است که باعث انجام کارهای موثر در جامعه شهری و روستایی می شود.

ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان در موضوع روز کارگر ضمن تشکر از همه کارگران زحمتکش ایران اسلامی از همه مسئولین درخواست کردند تا نسبت به این قشر زحمتکش حمایت های بیشتری را ارائه نمایند.

حضرت آیت الله جباری در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و نام استاد شهید حضرت آیت الله مطهری و هفته معلم افزودند توجه به معلمین ، تجلیل از علم و عالم است و وظایف معلمین نیز نسبت به تربیت فرزندان این کشور بسیار خطیر و مهم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها ، آمریکای جنایتکار را شیطان بزرگ نامیدند که همیشه در حال دشمنی با ملت های آزاده مخصوصاً ایران اسلامی است و هر روز نقشه ای را جهت نا امن کردن جوامع جهانی و مخصوصاً اسلامی طراحی و پیگیری می کند. از جمله دخالت در ریاست جمهوری لبنان که با تزریق دلارهای غربی سعی در به کرسی نشاندن شخصیت دست نشانده و خائنی چون سمیر جعجع را که خود جنایت های زیادی در حق مردم مظلوم لبنان انجام داده دنبال می کند.

همچنین در اوکراین دنبال دست نشانده ای دیگر و در بحرین با فشار به دولت آل خلیفه نماینده محترم آیت الله العظمی سیستانی را اخراج کرده و در سازمان ملل از صدور مجوز ورود نماینده دولت جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر ابوطالبی جلوگیری می کند. این اعمال نشان از دشمنی آمریکا با ملل مستقل بوده که امام رحمت الله بارها فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

ایشان در پایان از دولتمردان جمهوری اسلامی خواستند که از عزت سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و دیپلماسی ملت کشور ما در جهان قدرتمندانه دفاع کرده و عزت انقلاب اسلامی را حفظ کنند و همه مسئولین و موثرین جامعه وظیفه دارند که امید و نشاط را در جامعه افزایش داده و از هر گونه ایجاد یاس و نا امیدی که خیانت به این کشور است پرهیز کنند ، چرا که یاس و نا امیدی مرگ آور است و همه باید با تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (س) از اهداف انقلاب اسلامی و ایران اسلامی دفاع کنیم.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۰۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


5 + 4 =