خطبه های دشمن شکن ۲۹ فروردین ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۳ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت روز ارتش و هفته سلامت و همچنین سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ذریه پاکش حضرت امام خمینی (ره) و روز مادر و هفته زن ، از تلاش و ایثارگری های همه رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی قدردانی کرده و یاد و نام شهدای ارتش قهرمان را اجر نهادند.

ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان در موضوع هفته سلامت از همگان خواستند قدر سلامتی خود را دانسته و مسئولین هم باید در تامین امکانات سلامت از جمله سلامت جسم و روان جامعه کوشا باشند.

حضرت آیت الله جباری در ادامه با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ذریه پاکش حضرت امام خمینی (ره) و روز مادر و هفته زن ، از همه زنان و مادران خواستند که با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) ، نسبت به رعایت اخلاق و حجاب خود و تربیت فرزندان صالح کوشا بوده و ان شا الله مثل آن حضرت در دفاع از دین و ولایت در صحنه باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی خطبه ها ، اعتماد نکردن به دشمن را از تاکیدات دین و در عصر حاضر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانسته و تاکید کردند که ما هر کاری را که میل دشمن باشد عمل کنیم ، دشمن بهانه جدیدی را مطرح می کند ، مثل اول هسته ای و حالا موشک های دور برد و حقوق بشر. لذا باید با قدرت و اقتدار کار درست خودمان را انجام داده و ذره ای به دشمنان اسلام از جمله آمریکا اعتماد نکنیم.

ایشان در پایان از مسئولین هیئت دولت درخواست کردند که نسبت به ارائه اطلاعات و موضع گیری ها هماهنگی های لازم را داشته تا خدای نکرده در یک موضوع از چند مسئول موضع گیری چندگانه مطرح نگردد.

سخنران قبل از خطبه های این هفته ، جناب آقای دکتر صالح طبری مسئول اداره بهداشت و درمان شهرستان بهشهر به مناسبت هفته سلامت مطالبی را ارائه کردند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


9 + 5 =