خطبه های دشمن شکن ۱۵ فروردین ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری - نماز جمعه 17 آبان 92

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۵ فروردین ماه ۹۳ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از همه کسانی که ایام فاطمیه خصوصاً روز شهادت حضرت زهرا (س) را با شور فاطمی و علوی گرامی داشتند تشکر نموده و تاکید کردند که باید روز شهادت حضرت زهرا (س) را عاشورایی گرامی داشته تا دشمن مجبور به عقب نشینی شود.

ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان در موضوع توطئه های آمریکا تاکید کردند این جنایتکار بین الملی در مصر دنبال دولت گوش به فرمان است. در سوریه دنبال امنیت اسرائیل است. در بحرین به دنبال نفت آن است. در عراق به دنبال اختلاف و تزلزل می گردد و در ایران به دنبال بردگی ملت ما است ولیکن ملت ما از امام و رهبری یاد گرفتند که آمریکا هیچ وقت آدم نمی شود و قابل اطمینان نخواهد بود و تا آخر هم فریاد مرگ بر آمریکای ما بلند است.

ایشان در ادامه افزودند : تصویب قطعنامه اتحادیه اروپا که خود نوکری آمریکا را می کند و ایران عزیز را بابت نقض حقوق بشر و با زیر سوال بردن انتخابات ریاست جمهوری و غیره محکوم کردند بر ما ثابت شد که غربی ها هیچ وقت قابل اطمینان نبوده و تنها راه استقلال و حفظ کشور تکیه بر قدرت داخلی و اجرای فرامین رهبری از جمله استقلال اقتصادی و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی است که ما را از دنیا مستقل خواهد کرد.

قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه جناب آقای دکتر سلیلی از اساتید دانشگاه در موضوع چرایی دفاع حضرت فاطمه (س) از ولایت و هوشیاری مسلمانان درباره ترویج فرهنگ غلط و ضد دینی وهابیت سخنرانی نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


6 + = 9