خطبه های دشمن شکن ۱۶ اسفند ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۶ اسفند ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت مناسبت های هفته از جمله روز درختکاری ، میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و هفته نیکوکاری ، وفاداری مردم انقلابی بهشهر را به محضر مقام معظم رهبری اعلام و سلام حضرت امام خامنه ای (س) را به مردم با بصیرت شهرستان بهشهر ابلاغ فرمودند.

ایشان در ادامه با توجه ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری از همگان خواستند تا در زندگی اسراف نکنند ، مهمانی های اشرافی نگیرند ، در ساخت و سازها دکوربندی های اضافی انجام ندهند تا با کمک هم ، مردم و مسئولین اقتصاد پایدار و قوی را در کشور داشته باشیم.

امام جمعه محبوب بهشهر در خصوص حادثه اوکراین افزودند : تمام تلاش غربی ها در قضیه اوکراین برای کنترل چین و تضعیف روسیه است که لشکر کشی در اوکراین و حمایت غربی ها از نا آرامی های این کشور یک کار غیرقانونی و غلطی است که آمریکا سردمدار این کار غلط می باشد.

حضرت آیت الله جباری در ادامه ی خطبه های دوم افزودند: انقلاب اسلامی ابهت غرب را شکست و امروز هرچه تلاش بکنند از جمله همین برنامه اوکراین ابهت شان باز نخواهد گشت که به قول امام آمریکا با همه این تلاش ها هیچ غلطی نمی تواند بکند.

قابل ذکر است قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه جناب آقای عمادی مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه های آتی را به اطلاع نمازگزاران رساندند و در ادامه جناب آقای دکتر فلاح استاندار محترم مازندران درخصوص برنامه های دولت در شهرستان ازجمله تکمیل پروژه های اقتصادی بندر امیرآباد ، پالایشگاه بهشهر ، تله کابین و منطقه گردشگری عباس آباد توضیحاتی را فرمودند.

در نماز جمعه این هفته بهشهر استاندار محترم مازندران ، جناب آقای دکتر دژپسند از معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری ، معاونت محترم سیاسی استانداری ، مدیر کل محترم صنایع دستی و گردشگری استان ، مدیر کل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران و دیگر مسئولین استانی حضور داشتند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


6 + 9 =