خطبه های دشمن شکن ۲۵ بهمن ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۵ بهمن ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و از حضور آحاد مردم در خلق حماسه کم نظیر ۲۲ بهمن که میثاق مجدد با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با حضرت امام خامنه ای (س) بود تقدیر و تشکر نمودند.

امام جمعه محبوب بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها آمریکا را یک دولت ظالم دانسته که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هر کاری از دستش بر آمده بر علیه ما از جمله حمله نظامی ، تحریم اقتصادی ، فشار های سیاسی و تهدید کشور های دیگری که با ما در ارتباط بودند را انجام داده است. چرا ؟ زیرا می خواستیم مستقل باشیم ، قانون خودمان را عمل کنیم ، روش های غربی از جمله همجنس بازی و بی بند و باری را قبول نداشتیم و متهم به ناقض حقوق بشر شدیم. ولیکن با همه ی این دشمنی ها با وجود رهبری حکیم ، مقتدر و هدایت مدبرانه معظم له این نظام راه خود را به پیش می برد.

ایشان در بخش پایانی خطبه ها تاکید کردند همه باید از نظام حمایت کنیم و حمایت از نظام بهترین راه مبارزه با آمریکا است و ملت بداند که آمریکا دشمن درجه یک ما است و به هیچ عنوان از دشمنی خود دست بر نمی دارد و هر کس برای این نظام بهانه جویی کند کمک به آمریکا و هر کس به مردم امید دهد با آمریکا مبارزه کرده است.

قابل ذکر است قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه جناب آقای مهندس ریاحی معاون محترم فرماندار از اقدامات دولت در شهرستان گزارشی را ارائه نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 5 = 13