خطبه های دشمن شکن ۰۴ بهمن ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۴ بهمن ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت روز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم ، افزودند ما امروز از برکات وجود آن حضرت در ایران اسلامی مخصوصاً شهر قم برخورداریم و امیدواریم با عنایات و توجهات حضرت ایشان روز به روز این برکات بر کشور و مردم وفادار ایران اسلامی افزوده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر گفتند: مذاکره کنندگان ایرانی با تابعیت از رهبری در خط ولایت هستند و زیر بار ظلم نمی روند و نظام جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی مواضع تحمیلی دشمن را نمی پذیرد و تابع ولایت و رهبری است.

ایشان با تاکید بر اینکه برخورداری از فناوری های صلح آمیز هسته ای حق مسلم نظام و مردم ما است خاطر نشان کردند: برچیده شده تاسیسات هسته ای بر خلاف توافق ژنو است و ما به هیچ عنوان این مسئله را قبول نداریم.

خطیب جمعه بهشهر تحریم ها علیه ایران را غیر قانونی دانست و ادامه دادند: تحریم ها و عدم دعوت از ایران در مذاکرات ژنو ۲ و دستیابی به فناوری هسته ای بهانه دشمن است و باید بدانیم دشمن از ابهت ایران اسلامی هراسان است.

حضرت آیت الله جباری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی کمبودها و مشکلات در داخل کشور گفت: این کمبودها امری طبیعی است و همه ما باید با اطاعت پذیری از رهبری و تحمل سختی ها از این گردنه عبور کنیم.

ایشان افزودند: نظام خدمات ارزنده ای در طول این مدت انجام داده که باید بازگو شود و نباید با حب و بغض های شخصی نظام را به خطر بیاندازیم.

امام جمعه محبوب بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تقوای الهی یادآور شدند: تقوا موجب سعادت دنیا و آخرت است و لذا باید همه ما برای رضای خداوند گام برداشته و به تعالی و برای پیشرفت دینی و اخروی تلاش کنیم وهمه ما باید با رعایت تقوای دینی زبان گویای دین بوده و مراقب دشمنی ها و ستیزه جویی های دشمنان باشیم.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۰۴ بهمن ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 1 = 2