خطبه های دشمن شکن ۲۲ آذر ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۲ آذر ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت موسی بن جعفر (ع) همگان را به تبعیت از فرامین اهل بیت مخصوصاً آن امام همام فرا خواندند.

امام جمعه محبوب بهشهر در ادامه حدیثی از امام موسی کاظم (ع) را مطرح کردند مبنی بر اینکه خدا به هر کس سه چیز دهد همه چیز داده است اول اینکه عقلی که جلوی هوای نفس را بگیرد.دوم علمی که جهلش را برطرف کند. و سوم اندازه ثروتی که زندگی اش را اداره کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها در بحث دشمنی استکبار جهانی اظهار کردند دشمنان آنقدر بی عقل و نادان هستند که تمام موضع گیری هایشان یک بام و دو هوا است. می گویند حقوق بشر خوب است ولیکن مردم بی گناه را می کشند. می گویند قصاص بد است ولیکن آدم ها را توسط برق اعدام می کنند. می گویند بمب اتم بد است ولیکن خود دارند و بر سر مردم هم استفاده کردند. البته عقلای دنیا می فهمند و روز به روز بر آگاهی شان افزوده می شود و دروغگویی زورگویان بر همگان برملا خواهد شد.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین فروتن از اساتید حوزه علمیه امام صادق (ع) درباره نقش حوزه و دانشگاه در تربیت مدیران جامعه و اثرات وحدت این دو قشر سخنرانی کردند. 

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۲ آذر ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


2 + 6 =