خطبه های دشمن شکن ۱۵ آذر ۹۲


حضرت آیت الله جباری - نماز جمعه 17 آبان 92

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۵ آذر ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) و ایام شهادت مظلومانه حضرت رقیه (س) از مدافعین حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) خصوصاً حزب الله لبنان بویژه جناب آقای سید حسن نصر الله تشکر کردند.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از مسئولین بابت افتتاح سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد و برگزاری یازدهمین دوره مسابقات کشتی بین الملی جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر تجلیل و گرامیداشت یاد و نام بزرگان و شهدا را از اعمال معروف و ماندگار دانستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها دشمنی ، آمریکا با ملت و انقلاب اسلامی را یاد آور شده و افزودند آمریکا برای ملت ما مورد اعتماد نبوده و در هر جای که فرصتی را پیدا بکند ضربه خود را به ملت ایران وارد می کند.

ایشان از قول آیت الله جوادی آملی که در دیدار وزیر خارجه با معظم له اشاره کرده و گفتند هر وقت به آمریکایی ها دست دادید ، انگشتان خود را بشمارید که کم نشده باشد. مصادق این بی اعتمادی رفتار خوائنانه وزیر خارجه آمریکا در دیدار نخست وزیر رژیم منحوس صهیونیستی بوده که اعلام می کند که ما در مذاکرات با ایران منافع اسرائیل را فراموش نخواهیم کرد که ملت ما با گوش جان دوباره به حرف حضرت آقا ایمان پیدا کرد که آمریکا اصلاً قابل اعتماد نیست.

امام جمعه محترم بهشهر از همه ی مسئولین شهرستان ، استان و کشوری درخواست کردند که از بگو مگو های سیاسی پرهیز کرده و وحدت را حفظ کنند تا دشمن نسبت به وضعیت کشور امیدوار نشود.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته مداح اهل بیت کربلایی سید محمد علی سیدی در وصف شهدای کربلا نوحه سرایی نمودند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 6 = 7