خطبه های دشمن شکن ۰۱ آذر ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری - نماز جمعه 17 آبان 92

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۱ آذر ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت هفته بسیج ، تجلی هفته بسیج امسال را حضور ۵۴ هزار نفره فرماندهان بسیج در حضور حضرت امام خامنه ای (س) دانسته که نشانه ابهت اسلام است.

امام جمعه محبوب بهشهر در خصوص جایگاه بسیج فرمودند مسئولین اگر به بسیج بی اعتنایی کنند جامعه دچار هرج و مرج می شود و هر جا بسیج هست ، امنیت و ارامش هم هست. و اگر بخواهیم فرزندانمان سالم بمانند باید آنها را با بسیج آشنا کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی خطبه ها تاکید کردند تجربه نشان داده است که دشمن ما عوض نشده است ، دشمنان از گذشته تا کنون دشمنی خود را فراموش نکرده اند ، سران استکبار از جمله انگلیس و آمریکا همچنان در حال توطئه علیه ما هستند. ما باید اتحاد و محوریت رهبری معظم انقلاب را حفظ کنیم که تا کنون هرچه داشتیم از وحدت و محوریت ولی امر بوده است و دشمن هم از این می ترسد.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته بسیج ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین نوذری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهشهر درباره نقش بسیج در حفظ و تداوم انقلاب سخنرانی کردند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۰۱ آذر ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۰۱ آذر ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


8 + 5 =