خطبه های دشمن شکن ۲۴ آبان ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری - نماز جمعه 24 آبان 92

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۴ آبان ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و شهدای مظلوم کربلا از همه عزاداران ، مساجد و هیئت ها که در برگزاری مراسم پرشور دهه ی اول محرم همت کردند تشکر نمودند.

امام جمعه محبوب بهشهر در خصوص دشمنی های دنیای استکبار فرمودند جای تاسف است که کشور های غربی و مرتجع عربی برای نجات خود و خیانت به جوامع اسلامی با اسرائیل مشورت می کنند. آن ها به سرکردگی استکبار جهانی آمریکای جنایتکار ، ۳۴ سال است که با ما دشمنی می کنند. تحریم کردند ، تهدید کردند ، جنگ کردند ، هر کاری که می توانستند انجام دادند ولیکن روز به روز حرکت اسلام و انقلاب اسلامی بیشتر شد. نمونه بارز آن حضور سراسری و بی نظیر مردم در عزای حسین بن علی (ع) در سراسر جهان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی خطبه ها تاکید کردند مردم و مسئولین یکپارچه تحت امر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (س) برای دفاع از آرمان های اسلامی خود ایستاده و مقاومت خواهند کرد و معتقدیم که پیروزی نهایی از آن ما است.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته مراسم نوحه خوانی و عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش برگزار شد.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۴ آبان ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 6 = 14