خطبه های دشمن شکن ۲۶ مهر ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۶ مهر ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت دهه ی ولایت و عید غدیر همگان را به پیروی از ولایت امر دعوت نمودند.

ایشان در ادامه افزودند غربی ها با مسلمانان و کشورهای اسلامی دشمنی دیرینه داشتند و با تمام توان خود برای از بین بردن انقلاب اسلامی در جنگ ۸ ساله از هیچ تلاشی دریغ نکرده ولیکن استقامت و پایداری ملت ایران دشمن را مجبور به عقب نشینی نمود. و امروز هم برای از بین بردن محور مقاومت و خط مقدم آن یعنی کشور سوریه با تمام قوا به میدان آمدند ولی باز هم به سنگر مقاوم مدافعین اسلام مواجه شده و مجبور به عقب نشینی شدند. البته کشور های مسلمان مرتجع و وابسته به غرب بدانند که دشمنان اسلام به ویژه آمریکا به آن ها هم رحم نخواهد کرد.

امام جمعه محبوب بهشهر در مورد نشست ژنو هم ، کشور های ۵+۱ را به برخورد دوگانه در موضوع هسته ای متهم کرده و افزودند ایران به عنوان یک کشور مقاوم و مستقل در مقابل خواسته های نامشروع آن ها ایستاده و از حق قانونی خویش عقب نشینی نخواهد کرد و این نشست ها به جز رسوایی غربی ها نتایج دیگری نخواهد داشت.

حضرت آیت الله جباری ، در موضوع بعضی از مواضع شخصیت های خسته و … افزودند کسانی که امروز از قول امام مطالبی را به ناحق مطرح می کنند بدانند که مواضع صریح و انقلابی امام خمینی(ره) برای ما خط قرمزی است که برای تایید فرمایشات امام که خود شخصیت بی بدیل حضرت امام برای ما تعیین کردند ، صدا ، دست خط و وصیت نامه ایشان بوده و خارج از آن ظلم به امام است.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۶ مهر ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 6 = 9