خطبه های دشمن شکن ۱۲ مهر ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۲ مهر ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) ، همگان را به تاسی از آن امام همام دعوت نمود.

ایشان در ادامه قضیه مذاکره ایران با آمریکا را باعث برملا شدن چهره نفاق و دورویی هیئت حاکمه آمریکا دانسته و تاکید کردند که دولت مردان آمریکا تحت نفوذ صهیونیسم بوده و از استقلال لازم در جهت تصمیم گیری برخوردار نیستند.

امام جمعه محبوب بهشهر از برخورد دوگانه آمریکا انتقاد نموده و در بحث مبارزه با سلاح های شیمیایی که خود ملت ایران قربانی آن بوده، علیه ملت ما و خط مقاومت از جمله سوریه بلوا می کند و خود نیز کشور های متجاوز و تروریست ها را مجهز به این سلاح های ممنوعه از جمله شیمیایی می کند.

ایشان در پایان ضمن تاکید بر اطاعت محض از مقام معظم رهبری در موضوع سیاست های داخلی و خارجی نگاه مسئولین و مردم را خط مشی رهبری معظم دانستند.

در مراسم نماز جمعه جناب آقای دکتر محمدجواد هاشمی نژاد فرزند شهید اهل قلم آیت الله سید عبدالکریم هاشمی نژاد دبیر کنگره بزرگداشت شهدای ترور کشور در موضوع دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و شکست های پی در پی دشمنان در مقابل ملت ایران سخنانی را ایراد نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۱۲ مهر ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 5 = 11