خطبه های دشمن شکن + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۱ شهریور ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی ، ضمن گرامیداشت روز پزشک و هفته دولت از زحمات پزشکان متعهد و خدمتگزاران دولت جمهوری اسلامی تشکر و یاد و نام شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

ایشان در بخشی دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته دولت افزودند: دولت زمانی ماندگار می شود که دارای شبکه ای از کمال ، عقل و رفتار اجتماعی باشد ، دولت های گذشته خدمات بسیار زیادی داشتند و کارهای زیادی انجام داده اند و باید از زحمات آنان قدردانی کرد.

حضرت آیت الله جباری در ادامه ضمن تشکر از زحمات دولت های گذشته تاکید کردند ، همه ی مردم باید برای موفقیت این دولت و همچنین دولت های آینده دعا کنند چرا که آبروی این دولت ها آبروی نظام جمهوری اسلامی است و شکست هر کدام از این دولت ها شکست نظام جمهوری اسلامی است.

ایشان در بخش دیگری از خطبه ها مسائل کشور های اسلامی منطقه را تجربه خوبی برای ملت ما دانستند که باید قدر وحدت و محوریت رهبری را بدانیم که با همه ی توطئه های عجیب و غریب در طول ۳۴ سال از طرف دشمنان انقلاب اسلامی ، این نقش بی بدیل رهبری و ولایت فقیه بوده که همه ی توطئه ها را نقش برآب کرد.

حضرت آیت الله جباری در موضوع کشور مصر افزودند: تمام کفر برای بر هم زدن کشورهای اسلامی و جهت بی ثباتی انقلاب های اسلامی و مردمی منطقه به ویژه کشور مهم و مسلمان مصر تلاش می کنند تا شاید در این بی ثباتی ها غده سرطانی منطقه ،اسرائیل غاصب نفسی بکشد.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۰۱ شهریور ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۰۱ شهریور ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 7 = 15