خطبه های دشمن شکن + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های اولین نماز جمعه بخش یانه سر شهرستان بهشهر که به مناسبت یادواره علما و شهدای حوزه علمیه جبل النور در مسجد جامع روستای متکازین در تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۹۲ برگزار شد ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تقدیر و تشکر از مردم فهیم منطقه خصوصاً علما و خانواده های شهدا آبادانی و امنیت منطقه را حاصل خون پاک شهیدان و زحمات مسئولین خدمتگذار دانستند.

ایشان در بخش دیگری از خطبه ها تلاش دنیای استکبار جهانی در جهت برهم زدن امنیت ، آرامش و پیشرفت ایران اسلامی را بی اثر دانسته و این امر نتیجه مدیریت و درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(س) و بصیرت مردم ایران دانسته که فرمایش حضرت امام خمینی (ره) را به گوش جان شنیدند که باید پشتیبان ولایت فقیه باشند تا به مملکتشان آسیب نرسد.

حضرت آیت الله جباری در بخش دیگری از بیاناتشان خطاب به ملت ایران افزودند : آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب تمام توانش را برای مقابله با انقلاب اسلامی گذاشتند ولیکن نتیجه ای از این همه توطئه نگرفتند. لذا جهت جبران شکست های خود از طریق عوامل و تروریست های تربیت شده خود به کشور های اسلامی سوریه و لبنان حمله کردند که در این توطئه هم شکست خوردند و به نتیجه مطلوب خود نرسیدند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 7 = 9