خطبه های دشمن شکن + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۱ مرداد ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و آرزوی قبولی طاعات روزه داران و تشکر از حضور معنوی مردم موحد در لیالی قدر و روز شهادت امیر المومنین علی (ع) و همچنین حضور حماسی و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، روز قدس را روز اتحاد مسلمین ، روز بیداری مسلمانان و کمک به مبارزین و مردم مظلوم فلسطین و روز رسوایی جنایتکاران جهان بخصوص آمریکا و اسرائیل دانستند.

ایشان در بخش دیگری از خطبه ها روز قدس را باعث رهایی مردم مظلوم فلسطین از تنهایی و توجه اذهان عمومی مردم جهان به موضوع فلسطین دانسته که بیش از ۸۰ کشور برای دفاع از فلسطین و گرامیداشت روز قدس به خیابان ها آمدند و این از برکات تصمیم الهی حضرت امام خمینی (ره) بود که هم باعث وحدت جهان اسلام شد و هم فلسطین را از تنهایی خارج کرد.

حضرت آیت الله جباری در بخش دیگری از بیاناتشان خطاب به ملت ایران افزودند : امروز ایران تجلی قدرت اسلام و ولایت فقیه را در راهپیمایی روز قدس نمایان کرد. این اتحاد و حضور را باید قدر دانست. همه باید با همدلی و همکاری پشت سر رهبر معظم انقلاب و حمایت از رئیس جمهور منتخب مواظب باشیم که دشمن از صحنه سو استفاده نکند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


2 + = 4