خطبه های دشمن شکن + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۱ تیر ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این ماه را آزمون اخلاق و آرایش اخلاص در جامعه دانستند.

ایشان از همه ی مردم خواستند که حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داری را حفظ کرده و بیماران و مسافران به بهانه عذر شرعی حق روزه خواری علنی را نداشته و بایستی حرمت جامعه اسلامی را حفظ کنند.

همگان باید نسبت به حرمت این ماه حساس بوده و در صورت بی حرمتی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را عمل کنند.

حضرت آیت الله جباری در بخش دوم خطبه ها در موضوع حوادث اخیر کشور های اسلامی افزودند مردم کشور های اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی و تفکر حضرت امام خمینی (ره) قیام کردند و حاکمان وابسته کشورهای خود را ساقط نموده و لیکن مسئولین بی عرضه آن ها نتوانستند انقلاب مردم را حفظ کنند.

مسئولینی که از ترس آمریکا و نوکر کثیفش اسرائیل غاصب به مردم خود پشت کرده و آن ها را تنها گذاشتندو نمونه بارز آن مرسی ، که برای خشنودی آمریکا عمل می کرد به دستور خود آمریکا کنار گذاشته شد که دیگر حاکمان عرب بدانند که نوکری کردن برای آمریکا جز سرنوشت مرسی نخواهند داشت و باید از این حادثه درس عبرت بگیرند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۱ تیر ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + 7 =