خطبه های دشمن شکن + صوت


حضرت آیت الله جباری

در سی و چهارمین سالگرد برگزاری نماز جمعه در شهرستان بهشهر حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در هزار و هفتصد وهفدهمین خطبه های نماز جمعه ۱۴ تیر ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تشکر از مردم حزب اللهی و همیشه در صحنه بهشهر از همراهی و حضور پورشورشان در نماز جمعه قدردانی کردند.

ایشان در بخش دیگری از خطبه ها ، انقلاب های کشور های عربی و منطقه را اسلامی و مردمی دانسته، لیکن مسئولین آن ها نتوانستند آرمان های مردم را حفظ کنند. در مقابل خیانت های داخلی و خارجی سکوت کردند. کشتار مسلمانان از جمله شیعیان را دیدند و راضی شدند؛ شیعیان را درمصر سر بریدند و همراهی کردند و نتیجه این شد که آقایان در مصر سقوط کنند. سران عرب مردانگی و استقامت را از سید حسن نصرالله یاد بگیرند که چطور مقتدرانه در مقابل دشمنان ظالم می ایستد و از مظلومین و مسلمانان دفاع می کند.

حضرت آیت الله جباری در پایان از همه ی مردم خوب شهرستان ، خانواده های شهدا ، روحانیت معظم ، مسئولین محترم و همه ی کسانی که در طول این سی وچهار سال در برگزاری نماز وحدت بخش جمعه و همراهی با امام جمعه همکاری کردند تقدیر و تشکر نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۱۴ تیر ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


8 + = 13