خطبه های دشمن شکن + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۷ خرداد ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی روز مبعث پیامبر اکرم (ص) را به همگان تبریک گفته و از حاضرین خواستند ضمن تاسی از فرامین رسول اکرم (ص) نسبت به کسب و تقویت آداب و اخلاق اسلامی که همان نشات گرفته از اخلاق نبوی است کوشا باشند.

ایشان در بخش دیگری از خطبه دوم با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ۲۴ خرداد از آحاد مردم خواستند اگر می خواهید شهدا یقه تان را نگیرند با حضور پور شور در سر صندوق ها و دادن رای مثبت در انتخاب افراد دقت کنند. حضور شما دشمن شکن است و دشمن را نا امید می کند و دشمنان بدانند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حضرت آیت الله جباری با تاکید بر اطاعت و حمایت از ولی فقیه به نقل از حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد” حمایت و اطاعت از رهبری معظم را امری واجب دانستند. 

ایشان در بخش پایانی خطبه ها با توصیه به کاندیدا ها از ان ها خواستند که خدمات نظام را نادیده نگیرند، خدانگر و قانون مدار باشند و قانون را رعایت کنند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


2 + 3 =