خطبه های دشمن شکن + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی یاد و نام مرجع عظیم الشان اسلام حضرت آیت الله بهجت را گرامی داشته و تاکید کردند که علمای دین در طول حیاتشان ضمن عمل به احکام دین و خدمت به مردم از مشهور شدن دوری جسته و به فکر دین و  آخرت مردم بودند.

ایشان در ادامه به جمله معروف حضرت امام (ره) در باب ولایت فقیه اشاره نموده و ادامه دادند که هر جایی که مردم به فرامین مراجع و علما گوش کردند و حمایت نمودند دنیای آن ها هم آباد شد. و امروز اگر عراق به عنوان یک حکومت شیعی پابرجا است مدیون مدیریت و حمایت علما و مراجع خصوصاً حضرت آیت الله العظمی سیستانی است. و ما هم اگر بخواهیم این امنیت و آسایش را حفظ کنیم باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

حضرت آیت الله جباری با تاکید بر حضور همه جانبه مردم در انتخابات در ۲۴ خرداد ،  این حضور را به عنوان یک تکلیف شرعی واجب دانسته و هر کسی رای آورد به هیچ عنوان نگران نبوده ، زیرا سکان داری هوشیار و بیدار چون امام خامنه ای(مدظله العالی) را داریم.

ایشان در بخش دیگری از خطبه ها همه ی گرفتاری های جهان اسلام را از آمریکا و اسرائیل غاصب دانسته و سران کشور های اسلامی را به هوشیاری و عقلانیت بیشتر در مقابل توطئه های استکبار جهانی دعوت کرد.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + 7 =