خطبه های دشمن شکن


حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینی رکاوندی

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینی رکاوندی امام جمعه موقت بهشهر در نماز جمعه ی ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۲ ضمن دعوت خود و همگان به تقوا و پرهیزکاری ، سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم را گرامی داشته و از معلمین و اساتید علم و دانش خواست که ضمن الگو گرفتن از دانشمندان و علمای برجسته از جمله حضرت آیت الله علامه مطهری،دانش آموزان عالم و  مهذب را پرورش و تحویل جامعه نمایند.

ایشان در بحث اخلاق درباره پنج ویژگی بهترین بندگان خدا روایتی  را ازعلی ابن موسی الرضا را بیان نمودند که از جمله  ۱- اگر مومن کار خیری انجام دهد خوشحال می شود ۲ – اگر کار بدی انجام داده پشیمان شده و طلب مغفرت نموده و در پی جبران بر می آید. ۳- اگر نعمتی به او رسیده شاکر و سپاسگزار می شود. ۴- اگر گرفتاری و مشکلی پیش بیاید صبر می کند ۵- اگر کسی به او بدی کرده عفو و بخشش می کند.

خطیب موقت جمعه در بخشی از خطبه های دوم درباره حماسه ی اقتصادی مسئولین را به انجام خدمات بیشتر و تولید کار و اشتغال توصیه نموده و از مردم هم خواستند که در این امر مهم ضمن همکاری با مسئولین در استفاده از امکانات در امر مصرف اسراف نکرده و در تهیه و خرید محصولات زندگی از تولیدات داخلی استفاده نمایند.

ایشان در ادامه در موضوع حماسه ی سیاسی ضمن دعوت مردم در انتخابات ۲۴ خرداد از همگان خواستند که با بصیرت لازم در انتخاب رئیس جمهور اصلح و اعضای شورای شهر و روستا یک بار دیگر زمان شناسی و اطاعت پذیری از فرامین رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را به رخ جهانیان بکشانند.

ایشان در بخش پایانی بیاناتشان از مردم و مسئولین خصوصاً شورای محترم نگهبان درخواست کردند با هوشیاری لازم مواظب نفوذ عناصر فتنه و انحراف باشند و با حضور همه جانبه و رعایت معیار های رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر توطئه های دشمنان اسلام خصوصاً آمریکای جنایتکار را نا کام گذارند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + 4 =