گزیده ای از بیانات حضرت امام خامنه ای (س) در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری


امام خامنه ای (س) در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری

حضرت امام خامنه ای (س) در دیدار اعضای مجلس خبرگان: تیمی که رئیس جمهور برای مذاکرات تعیین کردند افراد خوب،امین و دلسوزی اند که دارند برای صلاح کشور تلاش میکنند/ البته من نگرانم چون طرف مقابل اهل حیله‌گری، خدعه و خنجر از پشت زدن است‬‌.

هر وقت به زمانی که برای پایان مذاکرات معین شده نزدیک میشویم لحن طرف مقابل بخصوص امریکاییها، تندتر، سختتر و خشن تر میشود/ این جزء شگردها و حیله های اینهاست.

مسئولین آمریکا بمناسبت اینکه یک دلقک صهیونیست آنجا رفته و حرفهایی زده برای اینکه خود را کنار بکشند مطالبی گفتند اما ایران را هم متهم به تروریسم کردند/این حرف خنده آور و این اظهارات سخیف و مشمئزکننده است‬‌.

نامه سناتورهای آمریکا نشانه فروپاشی اخلاق سیاسی در نظام امریکاست/ دولتها طبق مقررات بین‌المللی به تعهدات خود پایبندند و با تغییر دولت در کشورها نقض تعهد نمیکنند‬‌.

شخصیت، سوابق و لواحق آیت الله یزدی نشان میدهد که انتخاب ایشان برای ریاست خبرگان مناسب و بجاست/ یاد آیت الله مهدوی را که علاوه بر مجاهدات قبل و بعد از پیروزی انقلاب، مظهر یک روحانی اثرگذار و عالم عامل بودند، گرامی میداریم.

اسلام هراسی نتیجه عکس میدهد و اسلام را در کانون پرسش مردم و جوانان دنیا قرار خواهد داد/ باید اسلام ناب را که اسلام طرفدار مظلوم و ضد ظالم، اسلام طرفدار عقلانیت و ضدقشریگری و تحجر، اسلام متعهد و حاضر در متن زندگی است معرفی کرد‬‌.

مشاهده متن کامل بیانات حضرت امام خامنه ای (س)

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


8 + 3 =