گزیده ای از بیانات امام خامنه ای (س) در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان


امام خامنه ای (س) در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان

در آستانه‌ی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

۴۰ سال است که چالش بین آمریکا و ایران ادامه دارد و انواع تحرکات از سوی دشمن اتفاق افتاده است؛ از جنگ نظامی و اقتصادی تا جنگ رسانه ای/ در این چالش ۴۰ ساله، طرف مغلوب آمریکا و طرف پیروز جمهوری اسلامی است. دلیل مغلوب بودن آمریکا هم این است که حمله را او شروع کرده اما به مقاصد خود نرسیده است.

امروز قدرت آمریکا رو به زوال است. در زمان اوباما هم همین‌طور بود اما در زمان این آقا که واضح است؛ با هر تصمیمش در دنیا مخالفت می‌شود. حتی لیبرال دموکراسی هم دارد بی‌آبرو می‌شود. رئیس جمهور جدید آمریکا چوب حراج به همه اینها زده و تتمه‌‌ی آبروی آمریکا و لیبرال دموکراسی را برده/ قدرت سخت آمریکا یعنی قدرت اقتصاد و نظامی‌گری‌شان هم رو به افول است.

هدف آمریکا از تحریم، فلج کردن اقتصاد کشور بود؛ نتیجه این شده که حرکت به سمت خودکفایی در کشور گسترش پیدا کرده است/ ما امروز شاهد یک حرکت جدی به سمت استقلال سیاسی و استقلال صنعتی در کشور هستیم/ آینده ایران اسلامی به‌مراتب بهتر و درخشان‌تر از گذشته است و در آن تردیدی نیست و شما این آینده را به چشم خود خواهید دید.

متن کامل بیانات امام خامنه ای (س)

گزیده ای از بیانات امام خامنه ای (س) در دیدار مدال‌آوران کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی

پرچم‌داری کاروان شما را بانویی با چادر انجام داد؛ این یعنی شما یک تنه در مقابل تهاجم و ولنگاری روزافزون دنیا ایستادید. این کار خیلی دل و جرئت میخواهد؛ خیلی‌ها کم می آورند و توانایی ایستادگی مقابل هجوم توقعات بی‌پایان جبهه کفر را ندارند. من صمیمانه از شما خانم‌ها تشکر می‌کنم؛ این قدرت‌نمایی فرهنگی بود.

ورزش قهرمانی قله است. همه به قله نگاه میکنند و انگیزه می‌گیرند/ ورزش جانبازان و معلولین، به کار انداختن ظرفیتهای پنهان موجود در انسان است. شما در انگیزه بخشیدن به مردم برای ورزش کردن یک تأثیر مضاعفی دارید؛ انگیزه ای که شما می‌دهید دو برابر است/ یکی از مشکلات بزرگ کشور، استفاده نکردن از ظرفیت‌هاست. اگر از آن‌ها به درستی استفاده شود، بسیاری از مشکلات کنونی اقتصاد کشور حل خواهد شد.

متن کامل بیانات امام خامنه ای (س)

 

 

 

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + 8 =