خطبه های دشمن شکن


حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عسگری هاشمی نسب

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عسگری هاشمی نسب ،امام جمعه موقت شهرستان بهشهر در خطبه های نماز جمعه ۳۰ فروردین ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت روز ارتش و روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، این دو نهاد را دو بال قدرتمند نظام جمهوری اسلامی دانسته که توانسته هشت سال دفاع مقدس را به سرانجام برسانند و چشم طمع دشمنان را از ایران اسلامی دور کنند.

ایشان با توجه به سالگرد حادثه شکست آمریکا در طبس تاکیید کردند که اگر با خدا باشیم و احکام الهی را رعایت کنیم خداوند در همه ی احوال کمکمان خواهد کرد که نمونه بارز آن شکست حمله ی آمریکا به ایران اسلامی در صحرای طبس بوده که خداوند به وسیله ی باد و طوفان و شن، ابزار نظامی آمریکا را درهم کوبید.

حجت الاسلام والمسلمین  هاشمی نسب در ادامه با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی ، در موضوع انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری وظیفه ی مسئولین را امانت داری  و اجرای صحیح انتخابات دانستند و تاکیید کردند که مسئولین ما متعهد و امانت دارند و افتخار جمهوری اسلامی است که تاکنون تمامی انتخابات ها را با سلامت کامل برگزار نموده است.

ایشان در ادامه از کاندیدا ها خواستند که اگر در موضوع شورا ها و ریاست جمهوری توانایی لازم را در اداره مسئولیت دارند وارد میدان شوند در غیر این صورت هم خود و هم دیگران را در گیر موضوعاتی خواهد کرد که باید در درگااه الهی پاسخگو باشد.

امام جمعه موقت بهشهر وظیفه ی مردم نسبت به انتخابات را ، اولاً حضور پورشور و مسئولانه ؛دوماً در انتخاب افراد شایسته و کاردان دقت لازم را داشته باشند.

ایشان در پایان از کاندیدا ها خواستند که در ایام تبلیغات انتخاباتی رعایت حقوق رقبای خود را کرده و وارد کارهای حرام از جمله تهمت و افترا نشوند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


8 + = 17