خطبه های دشمن شکن ۱۰ مرداد ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۰ مرداد ماه ۹۳ شهرستان بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و آرزوی قبولی طاعات، از حضور پرشور همه مسلمانان و شیعیان جهان در راهپیمایی روز قدس تشکر کردند.

ایشان در ادامه نیز از حضور پرشور نماز گزاران در مساجد و همت هیات های امنای مساجد و ائمه جماعات که در برگزاری ایام ماه مبارک رمضان تلاش کرده اند و همچنین از حضور پرشور و انقلابی مردم با بصیرت تهران در نماز عید فطر در مصلی بزرگ تهران که به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای اقامه شد، تشکر نموده اند.

حضرت آیت الله جباری با اشاره به فجایع اسرائیل در نوار غزه ، اظهار داشتند : ما از مقاومت مردانه مردم غزه بویژه رزمندگان حماس و جهاد اسلامی که در این ۲۵ روز اسرائیل را به خاک مذلت نشاندند تشکر می کنیم و برای سران کشورهای عربی مخصوصاً دولت مصر و عربستان تاسف می خوریم که سکوت مرگبارشان مشوق اقدامات اسرائیل شده است. دولت مصر چرا گذرگاه رفح را باز نمی کند؟ تا کی باید نوکر آمریکا باشند؟ مگر مردم غزه مسلمان نسیتند؟ کشورهای عربی بدانند اگر ایران اسلامی هم مرز با فلسطین بود اسرائیل جرات نمی کرد غلطی بکند. اسرائیل در مقابل رزمندگان حماس و جهاد اسلامی توان مقابله ندارد و در مقابل به کودکان، زنان، پیران و بیماران و بیمارستان ها حمله می کند و این از عجز اسرائیل است.

امام جمعه محبوب بهشهر، در موضوع مذاکرات هسته ای تاکید کردند، ملت ما در مذاکرات هسته ای از حقوق خودش عقب نشینی نکرده و از همه منافع خود در مجامع بین المللی دفاع نموده و تا زنده هستیم از رهنمودها و سیاستهای مقام معظم رهبری برای پیشرفت نظام اسلامی حمایت کرده و تا پای جان بر این حمایت خواهیم ایستاد.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


9 + 7 =