خطبه های دشمن شکن ۰۱ فروردین ۱۳۹۳


سید ضیا جباری ، امام جمعه موقت بهشهر

حجت الاسلام سید ضیا الدین جباری امام جمعه موقت شهرستان بهشهر در خطبه های اول فروردین ماه ۹۳ ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و رعایت حقوق همدیگر و تبریک سال نو که معطر است به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ،از همگان خواستند ضمن انجام صله رحم و دید و بازدید حرمت ایام فاطمیه را حفظ کرده و در بزرگداشت این ایام تمام توان خود را بکار ببرند.

امام جمعه موقت بهشهر در بخش دیگری از سخنانشان در موضوع نامگذاری امسال بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط حضرت امام خامنه ای (س) تاکید کردند که امروز بهترین راه مبارزه با دشمن قوی کردن پایه اقتصاد و فرهنگ کشور است که همه ما اعم از دولت و مردم باید تلاش کنیم تا فرامین مقام معظم رهبری در موضوع شعار امسال تحقق یابد. و همه دست اندرکاران اقتصاد و مخصوصاً فرهنگ تکلیف دارند که با عزم ملی و مدیریت جهادی به میدان بیایند و این دو موضوع تاثیر گذار را به نتیجه مطلوب رسانده تا همچون گذشته توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نقش برآب گردد.ومسئولین فرهنگی موظفند نسبت به موضوع فرهنگ حساس باشند چرا که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است.

ایشان در بخش پایانی سخنان خود در موضوع فتنه گری های آمریکا در جهان افزودند همه گرفتاری های دنیا در دست آمریکاست. درگیری های کشورهای آمریکا لاتین ، اروپا ، آسیا،مخصوصاً خاورمیانه توسط آمریکائی ها مدیریت شده که نمونه بارز آن حوادث کشورهای ونزوئلا ، سوریه ، فلسطین ، عراق ، افغانستان و اوکراین است. البته مقاومت های مردمی وبعضی از دولت های مستقل بخش زیادی از توطئه های آمریکا را خنثی کرده و در آخرین فتنه گری های غرب مخصوصاً آمریکا می توان حادثه اوکراین را نام برد که با قاطعیت کشور روسیه و مردم اوکراین مخصوصاً شبه جزیره کریمه به نتیجه مطلوب غرب نرسیده است.

قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه مهندس قنبری مسئول جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر در موضوع کشت محصولات بهاره و رعایت مصرف در موضوع آب کشاورزی با توجه به کمبود نزولات آسمانی توضیحات فنی را ارائه نمودند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


3 + 6 =