خطبه های دشمن شکن ۲۰ دی ۹۲


حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینی رکاوندی

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینی رکاوندی امام جمعه موقت بهشهر در نماز جمعه ی ۲۰ دی ماه ۹۲ ضمن دعوت خود و همگان به تقوا و پرهیزکاری ، سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت گفته و ضمن تبریک آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن (عج) به همه شیعیان و منتظران آن حضرت ، همگان را به انجام فرامین و سفارشات ائمه مخصوصاً حضرت مهدی موعود (عج) فراخواندند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان افزودند امروز برای عزت اسلام ، وحدت شیعه و سنی بر همه لازم و از نظر همه ی مراجع هر اقدامی که باعث ایجاد اختلاف بین سنی و شیعه شود حرام است.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه خطبه ها به موضوع فرار شاه خائن در دی ماه ۱۳۵۷ اشاره کرده و گفتند سران وابسته و مزدور کشور های منطقه بدانند همان طوری که محمدرضا شاه وابسته محض آمریکا بوده و از کشور ما فرار کرد حتی اربابش آمریکا او را پناه نداد. حسنی مبارک جنایتکار وقتی که گرفتار شد حتی آمریکایی هم او را کمک نکردند. آقای مرسی نیز که وابستگی خود را به رژیم آل سعود و آمریکا ثابت کرده بود ولی اربابانش کمکش نکردند ، حال حاکمان کشور های مرتجع منطقه و وابستگان مزدور داخلی از این حوادث عبرت بگیرند و آنقدر دم از آمریکا و اروپا نزنند که آن ها تا اندازه ای شما را همراهی می کنند که به نفعشان باشید در غیر اینصورت حتی حاضر به پناه دادن شما هم نیستند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


9 + = 17