خطبه های دشمن شکن ۱۳ دی ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۳ دی ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی ، از آحاد مردم مسلمان و مومنی که در دو ماه محرم و صفر مجالس اهل بیت را گرم نگه داشته و حرمت این ایام را حفظ کردند تشکر کرده و از همگان خواستند که این روحیه معنوی را حفظ کنند.

ایشان ضمن گرامیداشت هفته وقف و هفته گزینش از مسئولین این دو نهاد خواستند که در اجرای مسئولیت ها خدا را در نظر گرفته و رعایت انصاف و عدالت را داشته باشند.

امام جمعه محبوب بهشهر با برشمردن خدمات کم نظیر نظام در طول این سه دهه از همگان خواستند قدردان این نظام باشید ، قدر امنیت کشور را بدانید، وحدت و همدلی را در اطاعت از رهبری معظم و حمایت از مسولین کشوری حفظ کرده و شاکر نعمت های الهی باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها ، غربی ها را دروغ گو و دو رو دانسته و گفتند آمریکایی ها و صهیونیست ها با توجه به حمایت و پشتیبانی از گروهک های تروریستی از جمله منافقین به دروغ به دنیا اعلام می کنند که ما در حال مبارزه با تروریزم هستیم ولیکن خود منافقین رسماً اعلام می کنند که ما هزاران نفر از مردم ایران را از بین برده ایم. البته غربی ها هر کشوری را که بخواهد مستقل و آزادی خواه باشد به تروریزم متهم می کنند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۱۳ دی ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 9 = 12