خظبه های دشمن شکن


حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عسگری هاشمی نسب

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عسگری هاشمی نسب ،امام جمعه موقت شهرستان بهشهر در خطبه های نماز جمعه ۱۰ خرداد ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد و همچنین آغاز رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر امت اسلامی ، وجود ولایت فقیه و رهبری را یک نعمت الهی دانستند و تاکید کردند که باید بر وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به درگاه الهی شاکر باشیم.

ایشان در ادامه تاکید کردند که اگر قرار است تقوا را رعایت کنیم باید فرامین و احکام الهی را در زندگی پیاده کنیم و امروز نماد اجرای دستورات الهی انجام فرامین ولی فقیه در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نسب در ادامه با توجه روز محیط زیست گفتند: یک انسان مومن و باتقوا باید نسبت به پیرامون زندگی خود از جمله محیط زیست احساس مسئولیت کند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان مسئله انتخابات و حضور در صحنه را یک امر مهم بر شمرده و از مردم خواستند  جهت خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی همگی در روز ۲۴ خرداد در سر صندوق های رای حاضر و اوج حماسه ی سیاسی و بصیرت مردم ایران را به رخ جهانیان بکشانند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 1 = 4