۶ الی ۱۲ تیر ماه هفته حقوق بشر به سبک آمریکایی ها ؟!


به بهانه تاکیدات حضرت امام خامنه ای (س)

در موضوع دشمن شناسی ملت ایران

مخصوصا دشمن درجه یک، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و پیشنهاد هفته حقوق بشر آمریکایی

۶ الی ۱۲ تیر ماه هفته حقوق بشر آمریکایی

در این هفته، دولت جنایتکار آمریکا توسط عوامل مزدورش از جمله منافقین و حکومت بعثی عراق جنایت های فراوان در حق ملت ایران انجام دادند که به بعضی از این جنایات اشاره می شود :

۱- ۶ تیر ۶۰ ترور نافرجام حضرت امام خامنه ای (س)

۲- ۷ تیر ۶۰ انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی از جمله شهید دکتر بهشتی و جمعی از نمایندگان مردم و وزرای دولت و شخصیت های فرهنگی و اجتماعی

۳- تیر ماه ۶۰ ترور و انفجار در سراسر کشور و به شهادت رساندن مردم کوچه و بازار

۴- ۱۱ تیر ۶۱ ترور شهید آیت الله صدوقی سومین شهید محراب توسط عوامل مزدوران آمریکا (منافقین)

۵- ۷ تیر ۶۶ بمباران شهر سردشت توسط مزدور آمریکایی صدام بعثی و شهید و زخمی کردن بیش از ۵۰۰۰ نفر از مردم بی پناه سردشت

۶- ۱۲ تیر ۶۷ سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو جنگی آمریکای جنایتکار در خلیج فارس و شهادت بیش از ۲۹۰ مسافر از جمله زنان و کودکان

برخی دیگر از موارد نقض حقوق بشر توسط آمریکا در ایران و جهان را اشاره می‌کنیم تا شاید افرادی که این شیطان بزرگ را دوست می‌بینند بیدار شوند.

ترور دانشمندان هسته‌ای، توطئه‌های جدا کردن ایران، حمله طبس، کودتای نوژه، طرح حمله مستقیم آمریکا به ایران، حمله صدام، تأمین سلاح‌های شیمیایی عراق علیه ایران، انواع تحریم‌ها (علمی، دارویی، نفت، اقتصاد، بانک‌ها، کشتیرانی، رادار، ماهواره و فضا، الکترونیک و…)، فاجعه هیروشیما و ناکازاکی، جنگ در ویتنام، جنگ در عراق، جنگ در افغانستان و… از موارد نقض حقوق بشر توسط آمریکا می‌باشد.

آمریکا در حالی دم از حقوق انسان‌ها می‌زند که خود جنایات فراوانی را مرتکب شده است که به بعضی از آن‌ها اشاره شد، هم‌چنین گروه‌های تروریستی همانند القاعده و تکفیرها و داعش و النصره را به راه انداخت است. و این انسان‌های پست و نادان از مرگ انسان‌ها پشته‌ها ساختند و روی هیتلر و چنگیز و صدام را سفید کردند. اگر نبود حمایت‌های همه جانبه آمریکا و ارسال سلاح‌های بسیار پیشرفته، هیچ‌گاه گروهکی بسیار کوچک همانند داعش و النصره نمی‌توانستند بخش‌های بسیار زیادی از دو کشور قدرتمندی مانند عراق و سوریه را اشغال کنند.

خلاصه کلام این‌که بسیار ساده‌لوحانه است که ملت و دولت‌مردان ما بخواهند به آمریکا تکیه کنند و آمریکائی‌ها حقوقی را که مال خودمان بوده است و به ظلم از ما گرفته‌شده است را به خودمان برگرداند. باید دولت‌مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی به تمام پتانسیل‌های درونی نظام توجه کنند و مشکلات جامعه را با تکیه‌بر خدا و ملت خداجوی خود حل کنند و الا ره به جایی نخواهند برد.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


3 + 9 =