۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای و هنر انقلاب اسلامی مبارک باد


شهید هسته ای و دفاعی محسن فخری زاده

روز ملی فن آوری هسته ای

۲۰ بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تجلی‌گاه نوآوری و شکوفایی اندیشه‌ها و توانمندی‌های علمی کشور گرامی باد

۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای ، روز نمایش اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران و نقطه عزیمت و خیزش عظیم کشور در مسیر پیشرفت، تعالی و شکوفایی و روزی است که ملت ایران  بر خلاف امیال و خواسته سردمداران زر و زور و انحصار طلب، عزم راسخ خود را در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای و بومی‌سازی این صنعت جزم کرده و استقلال علمی و اقتدار ملی خود را به رخ جهانیان کشاند و دنیا را به تحیر و تعجب واداشت.

شهدای انرژی هسته ای جمهوری اسلامی ایران

۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی (سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سیدمرتضی آوینی) بر هنرمندان بسیجی همیشه بیدار عرصه انقلاب و فرهنگ مبارک باد.

هنر، هرچه هست، نمی‌تواند که خود غایت حرکت خویش باشد و باید در خدمت این مبارزه بزرگی درآید که میان اسلام و قدرت‌های فرعونی جهان درگیر است. شهید سید مرتضی آوینی

۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی (سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سیدمرتضی آوینی)

سال ها قبل وقتی تقویم را نگاه می کردیم و برای بیستم فروردین دنبال مناسبتی می گشتیم، فقط به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکای جهان خوار، شهادت هنرمند بسیجی (سید مرتضی آوینی) و روز هنر انقلاب اسلامی برمی خوردیم، اما به همت جوانان غیور ایرانی که با وجود تمامی ترفندهای استکبار جهانی، به خوبی فعل خواستن را صرف کردند، از چند سال پیش رخداد میمون و بسیار غرورآفرین پیوستن ایران اسلامی به باشگاه هسته ای جهان با عنوان روز ملی فناوری هسته ای در تقویم ها به ثبت رسید. ماجرا از این قرار بود که ۲۰ فروردین سال ۱۳۸۵، خبر دستیابی ایران به فناوری غنی سازی اورانیوم و راه اندازی یک زنجیره کامل غنی سازی در نطنز در رسانه های ایران و جهان اعلام شد. در پی این خبر، با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به پاس قدردانی از تلاش های افتخارآمیز دانشمندان جوان ایران اسلامی، بیستم فروردین ماه، مقارن با تکمیل چرخه سوخت هسته ای در تقویم رسمی ایرانیان، روز ملی فناوری هسته ای نام گرفت.

زنده و جاوید باد یاد شهیدان ما

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 2 = 8