میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) مبارک باد


یا فاطمه شکوه وفا در صفای توست
قطعا تمام خلقت و هستی برای توست
بی‌اذن تو کسی نشود وارد بهشت
رمز نجات آدم و عالم ولای توست

زهرای مرضیه، لیلة‌القدر عالم وجود است. و انسان خاکی را چه به شناخت مقام لیلة‌القدر عالم وجود. فقط می‌توان به این دلخوش بود که برایت مادری کند و تو دست به رشته‌های چادرش بیاویزی و خود را از وادی حیرت نجات دهی.

تمام قرآن، معارف اسلام، کلمات رسول گرامی و ائمه هدی علیهم الصلاه والسلام رجوع نماییم خواهیم دید که همه چیز حول یک محور است و بس و آن محور فاطمه علیها سلام است.

ای عصاره خلقت ، دیری است که یوسف گمگشته ات در پس پرده غیب پنهان است، کی شود حضور آسمانی اش را دریابیم تا که از غم رها گردیم.

او را برسان که ظهور بی مثالش، آغازگر فصلی تازه از روایت خوبی هاست.

میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

میلاد حضرت امام خمینی (ره)

میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، (روز مادر و هفته زن )

و ذریة پاکش حضرت امام خمینی (ره) مبارک باد.

مقام معنوى حضرت فاطمه زهرا (س) در کلام حضرت امام خمینى قدس سره :

-زنى که در حجره اى کوچک و خانه اى محقر انسان هایى تربیت کرد که نورشان از بسیط خاک تا آن سوى افلاک و از عالم ملک تا آن سوى ملکوت اعلا مى درخشد.

-حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام یک زن معمولى نبوده است ، یک زن روحانى ، یک زن ملکوتى ، یک زن به تمام معنا انسان ، تمام نسخه انسانیت ، تمام حقیقت زن ، تمام حقیقت انسان.

-مساله آمدن جبرئیل براى کسى یک مساءله ساده نیست ، خیال نشود که جبرئیل براى هر کسى مى آید و امکان دارد بیاید، این یک تناسب لازم است بین روح آن کسى که جبرئیل مى خواهد بیاید و مقام جبرئیل که روح اعظم است ….این معنا و این تناسب بین جبرئیل که روح اعظم است و انبیاى درجه اول بوده است ، مثل رسول خدا و موسى و عیسى و ابراهیم و امثال اینها، بین همه کسى نبوده است ، بعد از این هم بین کسى دیگر نشده است ، حتى درباره ائمه هم من ندیده ام که وارد شده باشد این طور که جبرئیل بر آن ها نازل شده باشد.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


3 + = 12