تشکر دکتر مقیمی، فرماندار و امام جمعه بهشهر از مردم قدرشناس بهشهر


دکتر مقیمی نماینده مجلس شورای اسلامی ، محمد تقی نورزاد فرماندار وسید عربعلی جباری امام جمعه بهشهر

دکتر مقیمی، فرماندار و امام جمعه شهرستان بهشهر با صدور پیامی مشترک از حضور با شکوه و کم‌نظیر شهروندان شهرستان بهشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.
متن پیام بدین شرح است:

شهروندان عزیز شهرستان بهشهر
بار دیگر مردم ولایتمدار و فهیم شهرستان بهشهر با اطاعت از فرامین رهبری و با حضور حماسی و پرشکوه خود در همایش عظیم خروش ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۹۳، حمایت همه جانبه خود را از نظام و رهبری و انقلاب اسلامی اعلام و با آرمانهای معمارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تجدید پیمان نمودند.
راهپیمایی روز ۲۲بهمن امسال ،نماد و نشانگر انسجام ، وحدت ملت مسلمان ایران و در کنار ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان ،نمادی از وحدت مردم برای مبارزه با مستکبران و موجب یاس و ناامیدی دشمنان این انقلاب می شود.

اینجانبان بر خود وظیفه می دانیم تا از شما مردم ولایت مدار بهشهر، رستمکلا ،خلیل شهر ، بخش یانسر و بخش مرکزی به خاطر برگزاری راهپیمایی با شکوه روز ۲۲بهمن ۹۳ در “سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” و در دومین سال خدمتگزاری دولت” تدبیر و امید” ،که میثاق با امام راحل و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و به مصداق حدیث شریف: ((من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) تقدیر و تشکر بعمل آوریم.
سیدعربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر
احمد علی مقیمی نماینده مردم شریف شهرستانهای بهشهر، نکا، گلوگاه در مجلس شورای اسلامی
محمد تقی نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


7 + 3 =