پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح


پیام تسلیت سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، ارتحال حضرت آیت الله جباری

سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حضرت آیت الله جباری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثُلٌمَ فی السلام ثُلمةً لا یسٌدها شیء

ارتحال ملکوتی عالم وارسته و مجتهدی آگاه و مخلص حضرت آیت الله سید صابر جباری (رضوان الله تعالی عیله) امام جمعه محترم شهرستان بهشهر و نماینده عظیم الشان مردم ولایتمدار مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، حکایت تام از همین حدیث شریف دارد که وقتی عالم از دنیا رود رخنه ای در اسلام پدید آید که چیزی آن را جایگزین نخواهد شد.

آیت الله جباری به حق از عالمان کم نظیری بود که درخشش وجودش در بسیاری از یادواره های شهیدان و جلسات دینی و بخصوص حضور دائمی او در جبهه های نبرد در ایام دفاع مقدس و پشتیبانی از مقام شامخ ولایت فقیه و رزمندگان و بسیجیان و ایثارگران زبانزد خاص و عام بوده و هست.

اکنون مردم ولایتمدار شهر شهیدان والامقام چون شهید هاشمی نژاد و شهید مهرزادی و شهید ابوعمار و خانواده همه شهدای عزیز این شهرستان ، عزیزی را از دست داده اند که از خدای متعال باید انتظار صبر و اجر جزیل برای آنان طلب نمود.

این حقیر هم با مردم عزیز این شهر بلکه با همه مردم گرانقدر شهید پرور استان مازندران در مصیبت فراغ این عالم عامل بیدار و آگاه به زمان اظهار همدردی کرده و به محضر حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرج الشریف) و مقام عظمای ولایت و علمای بزرگوار استان و شهرستان بهشهر، بخصوص بحضور خانواده ارجمندشان این مصیبت را تسلیت عرض می کنم.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

و رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی

 

 

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 8 = 15