پیام تسلیت احزاب، نهاد ها، ادارات، نمایندگان و مسئولان کشوری و لشکری در پی ارتحال حضرت آیت الله جباری


سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران پیام تسلیت ارتحال حضرت آیت الله جباری

 پیام تسلیت سردار مسعود جعفری نسب

سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی عروج ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری را به محضر مقام معظم رهبری ، مردم استان مازندران وشهرستان بهشهر تسلیت گفت .

در این پیام آمده است :

فقدان عالم ربانى ومفسر شریف قرآن کریم حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری که عمر شریفش را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و از خود نیز آثار گرانقدری به جای گذاشت مایه تاسف همگان گردید .

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این عالم فرهیخته به محضر مبارک مقام عظمای ولایت ، جامعه روحانیت ، مردم همیشه در صحنه استان مازندران و بخصوص مردم شریف شهرستان بهشهر تسلیت عرض نموده ، از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و اجری عظیم برای بازماندگان مسئلت دارم

*********************************************************** 

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران درگذشت حضرت آیت‌الله جباری

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران

بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران به مناسبت رحلت حضرت آیت الله جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال مجاهد انقلابی، سید العلمای مازندران آیت الله سید صابر جباری، نماینده فقید مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

آیت الله جباری، این عالم بزرگوار علاوه بر حضور در صحنه­‌های علمی، مجاهدی نستوه در زمان طاغوت و هشت سال دفاع مقدس بوده است.

ایشان پیش از انقلاب تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی در معیت علمای وارسته مازندران همچون شهید آیت الله هاشمی نژاد، آیت الله جوادی آملی، مرحوم آیت الله صالحی و غیره به مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی پرداخت.

بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با عرض تسلیت و تعزیت به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، روحانیت گرانقدر و مردم شریف مازندران و همچنین بیت مکرم آن روحانی عالیقدر، برای ایشان علو درجات را از خداوند متعال مسئلت دارد.

*********************************************************** 

بیانیه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی  درپی درگذشت حضرت آیت‌الله جباری

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای درگذشت حضرت آیت الله جباری عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

إنالله و إنا الیه الراجعون

با نهایت تأسف و تأثر رحلت جانگداز عالم مجاهد،‌مبارز آگاه، خادم ملت ، امین روحانیت حضرت آیت الله جباری امام جمعه محترم بهشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری را به محضر مقام معظم رهبری و آیات و علمای بزرگ و جامعه روحانیت استان مازندران بویژه به مردم فهیم شهرستان بهشهر و بیت شریف آن اندیشمند برجسته تسلیت عرض نموده و از خدای منان برای روح بلند و عارفانه آن فقیه،‌علو درجات آرزومندیم .

بدون تردید با شناختی که ملت مؤمن از سالها رشادت ،‌مجاهدت و جدیت این روحانی ارزشمند به یادگار دارند گواهی می‌کنند که وی از نسلی متعهد به امام ،‌رهبری و انقلاب بوده است .

یادش را گرامی داشته و امیدوارم مشی و اراده بزرگ این فقیه سعید الگوی مناسبی برای همه دلسوزان انقلاب باشد.

*********************************************************** 

پیام تسلیت رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور درپی درگذشت حضرت آیت‌الله جباری

پیام تسلیت رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور و کارکنان انجمن ملی

متن پیام به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

” انا لله و انا الیه راجعون “

ارتحال ملکوتی ، عالم ربانی و فقیه صمدانی ، مبارز خستگی ناپذیر با طاغوت و ظلم و ستم ، همراه و همراز رزمندگان و مجاهدان دوران دفاع مقدس ؛ مروج دین بویژه سیره عملی علوی و فاطمـی ؛ محراب نشین جمعـه و جماعات ؛ مفسر قرآن کریم ؛ یاور بی بدیل مقام معظم رهبری ؛ حامی و پشتیبان کم نظیر ولایت مطلقه فقیه ؛ مجاهـد نستوه حضرت آیت‌الله حاج سید صابر جباری امام جمعه محبوب شهرستان ولایتمـدار و شهید پرور بهشهر و نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری را به محضر ارزشمند و والای رهبر معظم انقلاب الامام خامنه ای ، اعضای معظم مجلس خبرگان رهبری ؛ حوزه های علمیه ، ائمه جمعه و جماعات استان ، دانشگاهیان ، علاقمندان ، اقشار و صنوف جامعه ، مردم شریف استان لاله خیز مازندران بویژه همشهریان عزیز و غیرتمند و دین مــدار ، بیت مـکـــرم ایشان و وابستگان نسبی و سببی ؛ علی الخصوص به مردم متدین بهشهر از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و از محضر حضرت رب الارباب خداوند غفار برای آن عالم روحانی وارسته سفر کرده عـلّــو درجـات و برای بازماندگان صبر و اجـر مسئلت دارم.

سید محمد جعفری

رئیس انجمن ملی

***********************************************************

سیدرمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس درگذشت حضرت آیت‌الله جباری

پیام تسلیت نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بمناسبت ارتحال حضرت آیت الله جباری(ره)

سیدرمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در پی ارتحال حضرت آیت الله سید صابر جباری(ره) امام جمعه شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا ماتَ العالِم ثُلِمَ فی اِلاسلام ثُلمة لایَسُدُّها شَیء

درگذشت عالم مجاهد و فقیه صمدانی حضرت آیت ا…سید صابر جباری(ره) که عمر پر برکتش را در راه نشر معارف دینی و پاسداری از مرزهای عقیده و ایمان مصروف نمود، موجب تاثر و تألم گردید.

ایشان علاوه بر حضور در صحنه های عالی علمی، مجاهدی نستوه در زمان طاغوت و سالهای دفاع مقدس و همچنین در زمان سازندگی پس از جنگ بازوی پر توان نظام بودند. معظم له در سالهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در معیت علمای وارسته ی مازندرانی چون شهید مجاهد آیت الله هاشمی نژاد، آیت الله جوادی آملی، مرحوم آیت الله صالحی مازندرانی، مرحوم آیت الله هادی روحانی و… به مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی پرداختند.

این عالم بزرگوار با وجود ابتلا به بیماری قلبی و ضعف عمومی ،سنگر مقدس نماز جمعه را ترک ننموده و هرگز جلسات درس و بحث علمی را تعطیل نکردند و علاوه بر اینکه رئیس حوزه ها ی علمیه ی امام صادق (ع) ، چهارده معصوم ، جبل النور و قدسیه ی شهرستان بهشهر بوده خود نیز به تدریس خارج فقه و اصول، اعجاز علمی قرآن مجید، تفسیر و اخلاق در حوزه، دانشگاه و نهادهای مختلف از جمله جهاد، سپاه و …می پرداختند.

اینجانب فقدان اسف‌بار این یاور صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری را به عموم ملت رشید و انقلابی و حوزه‌های علمیه و به ویژه خانواده گرامی ایشان و مردم انقلابی مازندران، تسلیت نموده، علو درجات روح عرشی آن عالم وارسته را از خداوند سبحان مسالت می‌نمایم.

سید رمضان شجاعی

نماینده مردم شریف ساری و میاندرود

******************************************************

تسلیت سید علی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران درگذشت حضرت آیت‌الله جباری

پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت رحلت حضرت آیت الله جباری 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون 

ارتحال عالم ربانی و فقیه صمدانی مرحوم آیت الله حاج سید صابر جباری (رضوان الله علیه)، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر را که مفتخر به سوابق طولانی در مجاهدت و خدمات به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند به مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه ،مردم شریف استان مازندران به ویژه مردم وفادار شهرستان بهشهر و بیت معزز و همه شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بدون تردید حضور پیوسته این عالم مجاهد در فعالیت های سیاسی و خدمات شایسته ایشان در سنگر امامت جمعه شهرستان بهشهر، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و همراهی و همگامی شان با رزمندگان دفاع مقدس و همدردی با خانواده های معظم شهدا، سوابقی ماندنی است که از حافظه تاریخ انقلاب و از دیوان کرام الکاتبین محو نخواهد شد.

اینجانب از سوی فرهنگیان استان مازندران از خداوند متعال، رحمت، مغفرت و علو درجات را برای ایشان و صبر و اجر بی پایان را برای بازماندگان مسألت می نمایم.

سید علی قاسمی

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران

***********************************************************

پیام تسلیت سید علی اکبر طاهایی استاندار سابق مازندران و هادی ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی سابق

پیام تسلیت استاندار سابق و معاون سیاسی و امنیتی سابق استان مازندران

استاندار سابق و معاون سیاسی امنیتی سابق مازندران در پیامی درگذشت آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

سید علی اکبر طاهایی استاندار سابق مازندران و هادی ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی سابق مازندران در پیام مشترکی ارتحال جانسوز عالم فرهیخته و ولایت‌مدار، مفسر قرآن و دلداده مکتب امام صادق علیه السلام حضرت آیت الله سید صابر جباری را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

اذا مات العالم الفقیه سلم فی‌الاسلام ثلمة لایسدوهاشی

خبر درگذشت عالم ربانی آیت‌الله جباری امام جمعه فقید شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری موجبات تاثر و تالم شد.

این شخصیت علمی و عرفانی که عمر با برکت خود را در عرصه تهذیب نفس، تعلیم فقه جعفری و در جهت تربیت مشتاقان علوم دینی سپری کرد، مدافعی سرسخت از حریم ولایت امام، رهبری و انقلاب اسلامی ایران بود.

این مرد انقلابی و مبارز همواره در خدمت حضرت امام، مقام معظم رهبری و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی استوار ایستاد و نقش ممتاز او در راهنمایی، راهبری، مجاهدان و مبارزان انقلابی دوران خفقان ستمشاهی و نیز در بعد از پیروزی اسلامی به ویژه در حماسه هشت سال دفاع در کنار رزمندگان و سرداران حماسه آفرین لشکر خط شکن ۲۵ کربلا و همدلی با خانواده معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و بسیجیان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

زندگی زاهدانه، عبادات عارفانه و سخنان بیدارگر او در سنگر نماز جمعه شهرستان بهشهر در قلوب همه عاشقان مکتب علوی و انقلاب اسلامی اثر عمیقی خواهد داشت.

آن مرد الهی مفسر قرآن کریم بود که وارسته از زخارف دنیا، اسوه زهد، پارسایی و همچنین مصداق عینی آیه مبارکه کما فاستقم امرت بود.

این جانبان برای روح بلند آن عالم ربانی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان و شاگردان او صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌پنداریم.

********************************************

پیام تسلیت حمید آزموده شهردار بهشهر ارتحال حضرت آیت‌الله جباری

پیام تسلیت حمید آزموده شهردار بهشهر در سوگ عالم جلیل القدر حضرت ایت الله سید صابرجباری امام جمعه فقید شهرستان بهشهر

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

ارتحال عالم جلیل القدر و فرهیخته ، روحانی مُصلح و فاضل حضرت آیت الله سید صابرجباری امام جمعه معزز و نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری که موجب تاثر و تألم گردیده را به پیشگاه مقام معظم رهبری، علماء اعلام، خانواده مومن و شهروندان عزیز تسلیت عرض نموده و در جوار مضجع شریف کریمه اهل بیت علیها السلام از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسألت می نمایم.

چهره تابناک آن عالم جلیل القدر از دانشی الهی وافری برخوردار بوده که نماد زهد ،وارستگی ،دنیا گریزی و وظیفه شناسی بشمار می رفت و در سیمای آن عالم فرزانه ،نجابت ،صفا و صداقتی موج می زد که در سیرت علمی و عملی ایشان دانایی، پارسایی، بردباری و ژرف اندیشی و بسی اوصاف نیک دیگر بوده و این سبک زندگی پاک و زلال می تواند برای همه مردم و روحانیت الگوی الهام بخش باشد.

به روان پاک این سید بلندمرتبه و خدوم و پدر مهربان درود می فرستیم و امیدوارم همگان در تجلیل از این الگوی پاکیها و فضیلت همت بگمارند.

روحشان متعالی و یادشان گرامی باد .

روابط عمومی بسیج شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

********************************************

پیام تسلیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران درگذشت حضرت آیت‌الله جباری

پیام تسلیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران مازندران

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران مازندران نیز در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را به مردم و مسئولان مازندران تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

تسلیت واژه کوچکیست در برابر این غم بزرگ

ارتحال عالم فرهیخته و ولایتمدار، مفسر قرآن حضرت آیت‌الله سید صابر جباری چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

خانواده تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران این مصیبت جانسوز را به مردم شریف و ولایتمدار مازندران تسلیت و تعزیت عرض کرده، از خداوند سبحان برای آن عالم فرزانه، رضوان الهی و برای بازماندگان و همه مصیبت‌دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنیم.

********************************************

پیام تسلیت مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفای شهری مازندران

پیام تسلیت مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفای شهری مازندران

مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفای شهری مازندران در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله جباری را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: این شخصیت علمی و معنوی همواره در راستای حمایت از امام راحل و انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ناب محمدی تلاش می‌کرد و این اداره کل با ابراز تاسف و همدردی با بازماندگان، این مصیبت جانگداز را به مردم مازندران تسلیت می‌گوید.

در ادامه بیان شد: برای آن عزیز از دست رفته که از بزرگان دینی بودند هم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

********************************************

پیام تسلیت حمید محمدزاده رییس دانشگاه علم و فناوری مازندران  درگذشت حضرت آیت‌الله جباری

پیام تسلیت حمید محمدزاده رییس دانشگاه علم و فناوری مازندران

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانسوز عالم و مجاهد فرهیخته و ولایتمدار، دانشمند و مفسر قرآن و دلداده مکتب امام صادق علیه السلام حضرت آیت الله سید صابر جباری (نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر) را که سالهای طولانی در خدمت به مردم بخصوص مردم متدین شهرستان بهشهر تلاش خستگی ناپذیری را داشته اند به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، اعضاء محترم مجلس خبرگان رهبری، نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم استان مازندران، علمای گرانقدر استان و شهرستان بهشهر ، نمایندگان محترم مجلس ، فرماندار محترم شهرستان بهشهر و مردم شریف و ولایتمدار مازندران خصوصاً مردم متدین شهرستان بهشهر تسلیت و تعزیت عرض نموده.

از خداوند سبحان برای آن عالم فرزانه، رضوان الهی و برای بازماندگان و همه مصیبت دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

حمید محمد زاده

رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران

********************************************

بازرسی کل استان مازندران سید حسن میری قلعه سری رحلت حضرت آیت الله جباری

تسلیت سازمان بازرسی مازندران بمناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری (ره)

بازرسی کل استان مازندران، در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری (ره) پیام تسلیت صادر نمود

متن پیام بدین شرح است:

عروج ملکوتی عالم ربانی، فقیه مجاهد، نماینده مردم ولایتمدار مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، حضرت آیت الله حاج سیدصابر جباری(ره)، را به محضر بقیه الله الاعظم امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، بیت مکرم ایشان بالاخص فرزند برومندش حضرت حجت الاسلام حاج سید ضیاء جباری و مردم ولایتمدار مازندران به ویژه مردم شریف بهشهر تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال خواهانم ایشان را همنشین اجداد طاهرینش (ع) بگرداند و بازماندگان را صبر جزیل عنایت فرماید.

سید حسن میری قلعه سری

********************************************

پیام تسلیت بهزیستی گلوگاه درگذشت حضرت آیت‌الله جباری

پیام تسلیت بهزیستی گلوگاه

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و تالم رحلت جانگداز عالم مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر نهضت امام خمینی (ره) حضرت ایت الله سید صابر جباری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر را تسلیت و تعزیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه حق را برای روح مطهر ایشان مسئلت مینمائیم.

روابط عمومی بهزیستی گلوگاه

********************************************

پیام تسلیت محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود به مناسبت درگذشت آیت‌الله جباری

محمد دامادی به مناسبت درگذشت آیت‌الله جباری نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران در پیام تسلیتی اظهار داشت:

متن کامل پیام نماینده مردم ساری و میاندرود به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عاش سعیدا و مات سعیدا

رحلت عالم فرزانه آیت الله سید صابر جباری رضوان الله علیه که از سابقون انقلاب اسلامی و از جمله صادق ترین افراد به راه حضرت امام خمینی (ره) بود خسارتی است سنگین که تنها لطف و عنایت ویژه حضرت حق می تواند آن را جبران کند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به همه اصحاب فضیلت و دینداری، به مردم شریف و آزاده مازندران و به ارادتمندان فراوان آن عزیز به خصوص به بیت شریف شان و همه بستگان داغدار تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت پروردگار برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز ایشان صبر و اجر و سلامتی مسألت می کنم.

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود

********************************************

دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی رییس دانشگاه مازندران پیام تسلیت رحلت حضرت آیت الله جباری

پیام تسلیت رییس دانشگاه مازندران به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله جباری

دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی رییس دانشگاه مازندران با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله سیدصابرجباری نماینده فقید مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون

فقدان عالم ربانی، مجاهد نستوه و معلم اخلاق، حضرت آیت الله جباری نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

آن عالم بزرگوار که سالیان سال عمر شریف خود را در خدمت به اسلام و ارزش های بزرگ و غنی اسلامی صرف کرد و شجاعانه چه در مبارزات قبل از انقلاب با هدایت قیام مردمی بر علیه نظام ستم شاهی در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) به مبارزه برخاست و چه با حضور انقلابی و بسیجی خود در جبهه های حق علیه باطل در ۸ سال دفاع مقدس نقش ارزنده ای را در تقویت قوای اسلام از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب ضایعه فقدان آن روحانی جلیل القدر را از طرف خود و دانشگاهیان دانشگاه مازندران به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، روحانیت معزز و مردم شریف استان مازندران و بیت مکرم ایشان تسلیت گفته، برای روح بلند ایشان رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

********************************************

پیام تسلیت عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شریف نور و محمودآباد ارتحال حضرت آیت الله جباری

پیام تسلیت عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شریف نور و محمودآباد

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا ماتَ العالِم ثُلِمَ فی اِلاسلام ثُلمة لایسُدُّها شَیء

خبر تاسف بار ضایعه درگذشت عالم مجاهد و پرهیزکار حضرت آیت الله سیدصابر جباری نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر موجی از اندوه و بار سنگینی از حرمان را برای ملت شریف مازندران به بار آورد.

این عالم نستوه که عمری را در کنار امام عزیز به مبارزه با طاغوت پرداخت و زان پس در رکاب رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی به حراست دستاوردهای خونبارمان مشغول و در خدمت مردم ولایتمدار استان مازندران به ویژه منطقه بهشهر بوده از شمار عالمان وارسته ای است که سعید و سرافراز زندگی کرده و سرافرازانه و سعادتمند دار فانی را وداع گفته است.

اینجانب به نمایندگی از متدینین و موکلین عزیزم این ضایعه اسفناک را به امام زمان و رهبری فرزانه انقلاب، علما و جامعه روحانیت استان و مردم سوگوار مازندران تسلیت می گویم.

********************************************

پیام تسلیت نماینده مردم جویبار، قائمشهر،سوادکوه و سوادکوه شمالی رحلت حضرت آیت الله جباری

پیام تسلیت نماینده مردم جویبار، قائمشهر،سوادکوه و سوادکوه شمالی

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اذا ماتَ العالِم ثُلِمَ فی اِلاسلام ثُلمة لایسُدُّها شَیء

فقدان عالم و عارف وارسته و ربانی حضرت آیت الله حاج سیدصابر جباری که از علمای شجاع، انقلابی و مبارزین نهضت اسلامی بوده و از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه های حساس انقلاب حضور فعال و موثر داشته، ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر و ضایعه‌ای بزرگ است.

اینجانب ضمن تعزیت این ضایعه تأسف بار به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر«عجل الله تعالی فرجه الشریف» و محضر مبارک مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مردم شریف و متدین استان مازندران به ویژه مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بهشهر و بیت مکرم آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل، مسئلت می نمایم.

کمال علیپور نماینده مردم شریف جویبار، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و سخنگوی فراکسیون نمایندگان استان های شمالی

********************************************

دکتر مهدی علائیان رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران واحد نور پیام تسلیت ارتحال حضرت آیت الله جباری

پیام تسلیت دکتر مهدی علائیان به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله جباری

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانگداز مجاهد فی سبیل الله، مجتهد پارسا، عالم فرزانه، سخنور توانا و نماینده شایسته مردم ولایتمدار مازندران در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

هنوز اقدامات شجاعانه این سید انقلابی در جبهه ­های دفاع مقدس و سخنان گهربار ایشان در مراسم شهداء در یاد و خاطره­ها باقی است و نقش ارزنده این عالم بزرگوار در بخش آموزش عالی به‌ویژه دانشگاه علم و صنعت ایران – واحد بهشهر، بر کسی پوشیده نیست.

بی­شک اگر حمایت این عالم وارسته نبود، امروز خبری از چنین مرکز بزرگ علمی در آن شهر هم نبود. اینجانب در طول مدیریت خود در آن دانشگاه همیشه از حمایت­های همه‌جانبه و ارشادات و پند پدرانه ایشان بهره­مند بودم. هنوز نصیحت و سخنان پرمعنی آن عارف سفرکرده در گوش دانشگاهیان طنین­انداز است.

اینجانب رحلت ملکوتی این مفسر بزرگ قرآن کریم و فقیه ارزشمند را به حضرت ولی­عصر­(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، به‌ویژه فرزندان برومند آن فقیه صمدانی، جناب آقای حجت اسلام والمسلمین سید ضیاء­الدین جباری امام‌جمعه موقت شهرستان بهشهر و جناب آقای سید محمد جباری مدیر انتشارات جباری و بستگان آن فقیه و مردم شهر بهشهر تسلیت عرض می­نمایم. خداوند روح بلند آن سفرکرده را با اجداد طاهرینش به‌ویژه حضرت امام حسین (ع) محشور گرداند.

دکتر مهدی علائیان

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران

واحد نور

********************************************

پیام تسلیت معاون سابق استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن سیـد قدیـــر رضــایی

پیام تسلیت معاون سابق استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و فقیه أهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، حضرت آیت الله حاج شیخ سیدصابرجباری أعلی الله مقامه ، نماینده فقید مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر، که عمر شریف و پربرکت خود را در خدمت به اسلام و مسلمین ، نشر معارف دینی و حقائق إیمانی و تربیت نفوس بدل نمود، موجب تأثر و تألم گردید.

آن عالم بزرگوار، در عرصه های علمی و عملی در زمره ی علمایی بود که می توان ” اُمناءُ الرّسُل ” را بر آنان تطبیق داد. با اخلاص تمام ، در خدمتگزاری به آستان ملک پاسبان مولای خود حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواح العالمین له الفدا افتخار خدمت داشت و تشنگان فضیلت و کمال را از چشمه‌ی جوشان حقایق قرآنی و معارف ولایی سیراب می‌نمود.

ارتحال این عالم ربانی و مفسر ارزشمند قرآن کریم، یقینا ثلمه ای جبران ناپذیر به حوزه های علمیه است.

حقیـر، این ضایعه ی مؤلمه را به حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید به ویژه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم ، مردم شریف و بصیر مازندران خصوصاً بیت معزز ایشان، آقازاده‌های محترم و وابستگان مکرم تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال مزید رحمت و غفران واسعه و علوّ درجات آن زاهد و عارف عالی مقام را در هم جواری با شهیدان عاشورایی دفاع مقدس مسألت می نمایم.

اِنّـه ذوالفضـل العظیـم

پنجـم ذوالقعده ١۴٣۵

سیـد قدیـــر رضــایی

خادم مردم مازندران در وزارت کشور

********************************************

پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران ، ارتحال حضرت آیت الله جباری

پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

((بازگشت همه به سوی اوست))

عروج ملکوتی عالم ربانی و جلیل القدر حضرت آیت الله جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم شهرستان بهشهر را به مردم ولایتمدار استان مازندران، بویژه مردم عزیز و شریف شهرستان بهشهر تسلیت و تعزیت عرض نموده ، علو درجات برای آن فقید سعید و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان را از حضرت باری تعالی مسئلت می نمایم.

بهرام حمیدی مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


9 + = 11