پیام تسلیت آیت‌الله العظمی جوادی آملی


پیام تسلیت آیت‌الله العظمی جوادی آملی رحلت حضرت آیت‌الله جباری

آیت‌الله العظمی جوادی آملی با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله سیدصابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: حضرت آیت الله جباری با خدمات خود در سنگرهای مختلف، در تقویت ولایت و نشر مأثر امامت و آثار رهبری در اسلام کوشیدند و دَین خود را به نظام اسلامی ادا کردند.

متن کامل پیام تسلیت معظم له به این شرح است:

ارتحال عالم ربّانی ، روحانی وارسته ، آیت الله حاج سید صابر جبّاری رضوان الله تعالی علیه را به پیشگاه ولی عصر ارواحنا فداه ، به جامعه ی روحانیّت و امّت ولایت مدار استان مازندران بویژه مردم بزرگوار بهشهر و بیت شریف معظم له تسلیت عرض می نمایم.

آیت الله حاج سید صابر جبّاری رحمت الله علیه سالیان متمادی در حوزه های علمی مازندران به تحصیل علوم اسلامی اشتغال داشت. به جهت تکمیل معارف قرآن و عترت به قم هجرت کرد و از محضر مراجع بزرگ آن عصر بهره های وافی برد و همزمان با نهضت اسلامی و رهبری امام راحل قدس سره در تعلیم، تبلیغ و تبیین اهداف والای نهضت ، سعی بلیغ داشت. و بعد از استقرار نظام اسلامی جهت تربیت نفوس مستعد و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی به امامت جمعه شهر شهید پرور که مهد رجال نام آور علمی وفقیهان بزرگ بود یعنی بهشهر منصوب شد.

در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه رفت و در تجهیز و اعزام نیروهای جهادی سهم تعیین کننده داشت. در تأسیس حوزه های علمی جهت تدریس، تربیت طلاب علوم الهی کوشش فراوان می نمود.

در هدایت مردم بویژه جوانان جدّیّت تام داشت و با عضویت چندین سال در مجلس خبرگان رهبری، در تقویت ولایت و نشرمأثر امامت و آثار رهبری در اسلام، دین خود را به نظام اسلامی ادا کرد.

سرانجام مانند امام راحل با قلبی آرام و روحی مطمئن به بارگاه ملکوتی پروردگار نظام هستی بازگشت. تحیّت و رحمت الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل را برای عموم علاقه مندان و بازماندگان آن بزرگوار از ذات اقدس اله مسئلت می کنم. روح این عالم بزرگوار را با ارواح اولیا خود محشور بفرماید.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


6 + = 8