مسئله غزه مسئله اول جهان اسلام


امروز قضیه‌ى اول جهان اسلام قضیه‌ى غزه است؛

شاید بشود گفت قضیه‌ى اول دنیاى انسانیت، قضیه‌ى غزه است.

مسئله غزه مسئله اول جهان اسلام - جنایت در غزه و کشتار کودکان در غزه

سگ هارى و گرگ درنده‌اى (صهیونیسم) به انسانهاى مظلوم حمله کرده است؛ چه کسى مظلوم‌تر از کودکان معصومى که در این حملات جان خود را مظلومانه از دست دادند؟

رژیمِ غاصبِ صهیونیستِ کافر، دست به چنین جنایاتى زده است امروز در مقابل چشم بشریت و انسانیت؛ بشریت باید عکس‌العمل نشان بدهد.

آنچه امروز سردمداران رژیم صهیونیست انجام میدهند، یک نسل‌کشى است؛ یک فاجعه‌ى عظیم تاریخى است، و مجرم و پشتیبانان مجرم باید در سطح جهانى محکوم بشوند و باید مجازات بشوند. مجازات اینها چیزى است که سخنگویان ملتها و مصلحان عالم و دلسوزان عالم باید مطالبه کنند؛ مرور زمان هم شامل آن نمیشود. باید مجازات بشوند؛ چه در رأس قدرت باشند، چه آن‌وقتى که از قدرت برکنار شدند و سقوط کردند؛ هم مرتکبان این جنایات، هم آن کسانى که دارند علناً از اینها پشتیبانى میکنند که در خبرها میشنوید و مى‌بینید.

مردمى که در عین حال ایستاده‌اند؛ این نشان‌دهنده‌ى مبلغ و میزان قدرت مقاومت یک ملت است. و من به شما عرض بکنم که سرانجام هم به توفیق الهى و به اذن الهى، اینها بر دشمن پیروز خواهند شد. کمااینکه تا همین حالا هم دشمن متجاوز، مثل سگ پشیمان است از کارى که انجام داده است، گیر کرده، نمیداند چه کار کند.

رئیس جمهور آمریکا فتوا صادر کرده است که باید مقاومت خلع سلاح بشود! بله، معلوم است؛ میخواهید خلع سلاح شود تا همین مقدار ضربه‌اى را هم که در مقابل این‌همه جنایت وارد میکند، نتواند وارد کند؛ ما عرض میکنیم به‌عکس، همه‌ى دنیا و بخصوص دنیاى اسلام، موظفند هرچه میتوانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.


مرگ و نفرین بر بانیان حقوق بشر غربی و بر سازمان های دروغین بین الملی از جمله سازمان ملل ، شورای امنیت ، سازمان حقوق بشر

مرگ و نفرین الهی بر شیوخ فاسد و هوس باز کشور های عربی که با سکوت مرگبارشان رژیم صهیونیستی را در این جنایت همراهی کردند

مرگ و نفرین الهی بر حکام مرتجع عرب که به دروغ دم از مردم عرب می زنند ولی در کشتار مسلمانان عرب فلسطین ، لبنان ، سوریه و عراق با حمایت مالی و تسلیحاتی خود شریک می شوند

مرگ و نفرین الهی بر حاکمان فاسد کشور سعودی که خود را به دروغ خادم الحرمین و مسئول جهان اسلامی می دانند ولی برای کشتار مسلمانان مظلوم فلسطین در کنار رژیم صهیونیستی قرار می گیرند

همه ظالمان و جنایتکاران عالم بخصوص حاکمین مرتجع عرب بدانند که به زودی آتش خشم ملت مظلوم فلسطین دامن تک تک آن ها را خواهد گرفت که این وعده الهی است و وعده الهی تخلف ناپذیر است.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 5 = 8