دیدار گردان های فاتحین استان تهران با آیت الله جباری+تصاویر


m_img

بسیجیان گردان فاتحین استان تهران ظهر امروز با حضور در مسجد جامع شهرستان بهشهر با حضرت آیت الله جباری دیدار کردند.

بسیجیان گردان رزمی تاکتیکی فاتحین استان تهران ظهر امروز با حضرت آیت الله جباری امام جمعه شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دیدار و نماز ظهر و عصر را به امامت ایشان در مسجد جامع شهرستان بهشهر اقامه نمودند.

در ابتدا این دیدار سرهنگ علی نجفی فرماندهی سپاه ناحیه بهشهر ضمن خیر مقدم گویی به بسیجیان، از آمادگی کامل سپاه بهشهر برای برگزاری این اردوها در سطح شهرستان و میزبانی کامل آن خبر داد.

حضرت آیت الله جباری در این دیدار ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان و بسیجیان گردان، اظهار داشت: شما لشکر مخلص خدا بودید و ماندید و فرزندان امام و رهبری هستید.

امام جمعه شهرستان بهشهر با اشاره به حکومت حضرت علی (ع) که بر مبنای فقاهت اسلام ناب محمدی گره خورده است، افزود: بصیرت و آمادگی بسیجیان لازمه کار برای مقابله با دشمنان قسم خورده این انقلاب است.

حضرت آیت الله جباری به واقعه جهانی فلسطین و غزه و عراق و سکوت مجامع بین المللی اشاره نمود و همکاری مسلمانان و شیعیان برای مقابله با اسرائیل و گروههای تکفیری را، راهشگشای این جنگ نابرابر دانست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: با توجه به شرایط فعلی، ایران دارای فضای امن و معنویت ناب در سایه سار ولایت می باشد و شما فرزندان امام و مورد توجه امام زمان (عج) هستید که شما را یاری می نماید.

بسیجیان گردان رزمی تاکتیکی فاتحین استان تهران پس از دیدار با امام جمعه از دستان فرماندهی سپاه شهرستان تبرک حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری را دریافت نمودند و برای عطرافشانی قبور شهدا راهی بهشت فاطمه (س) بهشهر شدند.

دیدار گردان فاتحین تهران با آیت الله جباری 

 دیدار گردان فاتحین تهران با آیت الله جباری  

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 4 = 10