آیت الله جباری در خطبه های نماز عید فطر ۹۳ بهشهر


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خطبه های نماز عید فطر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تبریک عید سعید فطر تاکید کردند:  سزاوار است که مومنین یک صفت را از خداوند ،یک صفت را از پیامبر اکرم و یک صفت را از امام داشته باشند یکی از صفات خداوند کتمان اسرار است ، اسرار نظامی، سیاسی و فرهنگی نباید فاش شود و به روزنامه ها و روزی نامه ها کشیده شود.

ایشان افزودند : اولین صفت، حفظ اسرار است مومنین همه حرف ها را بازگو نکننده بسیاری از حرف ها ریشه ندارند امروز تمام مشکلات این است که مسلمین اسرار را فاش کردند.

امام جمعه بهشهر ادامه دادند: یکی از صفات پیامبر عفو و بخشش است یعنی جایی که شما حقی به گردن دیگری دارید ببخشید و عفو کنید.

حضرت آیت الله جباری تصریح کردند: صبر هم یکی از صفات امام است ،تحمل در فقر و نداری و تحریم اقتصادی و بی انصافی اصناف و شرکتهای دولتی و غیر دولتی کلان است ، صبر و تحمل مردم مطلوب است در هشت سال جنگ دفاع کردند ، در تحریم اقتصادی هم مردانه و با شکوه از اسلام دفاع کردند که ستودنی و قابل تقدیر است.

نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نصیحت مشفقانه رهبری  را باید به گوش جان سپرد گفتند: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که باید از غزه و فلسطین حمایت کرد و امروز حمایت از مردم بی دفاع غزه یک وظیفه است.

ایشان در بخش دیگر سخنان خود گفتند: اسرائیل می گوید کسانی که با دستان خالی و امکانات محدود از وطن ، کودک و ناموس خود دفاع می کنند باید خلع سلاح شوند و آمریکا هم تایید می کند این مانند این است که گوسفند را ببندیم و گرگ را آزاد کنیم ،در غزه بیش از ۱۰۰۰ نفر را کشتند و تمامی تجهیزات و امکانات آنها را از بین بردند الان هم حرف از خلع سلاح می زنند، آیا این معنای حقوق بشر است؟

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 7 = 15