قدردانی امام جمعه ، نمانیده و فرماندار شهرستان بهشهر در پیامی مشترک از مردم شهرستان بهشهر بخاطر حضور در روز قدس


راهپیمایی روز قدس 93 بهشهر

شهروندان عزیز شهرستان بهشهر

به یقین راهپیمایی روز قدس،یکی ازصدها یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) و تجلی دوراندیشی آن امام عزیز نسبت به ملت مظلوم فلسطین بود. 

مردم ولایتمدار و فهیم شهرستان بهشهراین بار نیز با اطاعت از فرامین رهبری و با حضور حماسی و پرشکوه خود در همایش عظیم خروش ملت در راهپیمایی روز قدس ۹۳، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین به ویژه دفاع از مردم بی دفاع و مظلوم غزه اعلام نمودند.

راهپیمایی روز قدس نماد و نشانگر انسجام و وحدت مسلمانان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی می باشد که حضور یکپارچه مردم شریف شهرستان بهشهر در کنار ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان ،نمادی از وحدت مردم برای مبارزه با مستکبران بود و همین وحدت و انسجام موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

اینجانبان بر خود وظیفه می دانیم تا از شما مردم ولایت مدار بهشهر، رستمکلا ،خلیل شهر ، بخش یانسر و بخش مرکزی به خاطر برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس۹۳ در “سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” و درآغاز دومین سال خدمتگزاری دولت” تدبیر و امید” ،که میثاق با امام راحل و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و ملت مظلوم فلسطین بود به مصداق حدیث شریف: ((من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) تقدیر و تشکر بعمل آوریم. 

با امید به اینکه در ماه پر خیر و برکت رمضان، حقایق و معارف سالکان الی الله را چراغ راه، عارفان را شمع جمع و مناجاتیان را ذکر خلوت انس قرار دهید.

 

سید صابر جباری امام جمعه  بهشهرو نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

احمد علی مقیمی نماینده مردم شریف شهرستانهای بهشهر؛نکا و گلوگاه د رمجلس شورای اسلامی

محمد تقی نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر

 

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


2 + = 4