اختلافات سران نباید به سطح جامعه کشیده می شد


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اختلافات این دو مسئول نباید به سطح جامعه کشیده می شد.

حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله جباری درباره چگونگی اتفاقات اخیر اظهار داشتند: اگر واقعا همه خدایی فکر کنیم دیگر نیاز به مشاجره نیست تا مردم را افسرده کنیم.

وی گفت: حضرت مقام معظم رهبری در دیدار دیروز مردم تبریز به هردو گروه تذکر دادند چه گروهی که اتهام ثابت نشده ایی را به شخص دیگری نسبت دادند و چه گروهی که زنده باد و مرده باد گفتن ، که هیچ کدامشان اصلا خوب نیست.

حضر آیت الله حاج سید صابر جباری با اشاره به این که اختلافات این دو مسئول نباید به سطح جامعه کشیده می شد افزود:در این مقطع زمانی مهم  امنیت روانی و حفظ  آرامش جامعه بسیار پر اهمیت است چراکه دشمن سوء استفاده می کند که در ایران اختلاف است و آرامش وجوندارد .در صورتی که این اختلاف ، اختلاف دو برادر است که باید با صحبت کردن  برطرف شود.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مملکت ما به گونه ایی دارد پیشرفت می کند که برای دشمنان قابل فهم نیست افزود:چرا ما در داخل کاری کنیم که  مردم آزدره خاطر بشوند و امنیت روانی مردم را بهم بریزیم؟

ایشان  ادامه دادند:اینکه حضرت آقا فرمودند که من فعلا نصیحت می کنم و این  بدین معناست که اگر بخواهند به همین روش ادامه بدهند و اختلافات را بیشتر کنند مقام معظم رهبری هم ممکن است تذکرات جدی تری بدهند و هم مسائلی را بیان کنند که دیگر جایی برای کسی نباشد.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


9 + 2 =