۱۵ خرداد مبدا تاریخ نهضت اسلامی شد


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله جباری نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع بهشهر ضمن گرامیداشت سالروز شهات شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ ، ۱۵ خرداد را مبدا تاریخ نهضت اسلامی دانسته و تاکید کردند که شهادت شهدای مظلوم ۱۵ خرداد نشان داد که بستر روحانیت بستر شهادت است و پیروزی و امنیت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون شهدای ۱۵ خرداد است.

قیام ۱۵ خرداد ۴۲ مبنای انقلاب اسلامی شد و امام هم شاید می دانستند که خود روزی به شهدای ۱۵ خرداد ملحق می شوند و فرمودند من ۱۵ خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم.

ایشان در ادامه به بخشی از خاطرات خود در روز ۱۵ خرداد ۴۲ در شهر قم اشاره کرده و تاکید نمودند که از خود گذشتگی های مردم انقلابی آن روز و تلاش های امروز مردم انقلابی ایران اسلامی ثابت کرد که این انقلاب ماندنی است و هیچ مانعی نمی تواند جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرد و همه باید قدردان خدمات نظام اسلامی باشیم.

امام جمعه محترم شهرستان بهشهر در بخشی دیگر از بیاناتشان موضوع سیل ۱۴ خرداد امسال را مطرح کردند که با توجه به سیل سال های ۹۱ و ۹۲ و تلاش مسئولین جهت پیشگیری از این حوادث از کارشناسان و مسئولین نظارت بر پروژه ها گلایه کرده و تاکید کردند:

اگر بستر های سیل سال های گذشته درست شناسایی و اقدامات موثر انجام می شد شاهد سیل دیروز نبودیم. البته این انتقاد ها باعث نشود فردا انگ بی سوادی به ما بزنید. بنده از اول انقلاب تا امروز از خدمات مسئولین حمایت کردم و انتظار داشتیم هزینه هایی که برای پروژه ها از جمله سیل سال های ۹۱ و ۹۲ به شهرستان داده شد ، درست عمل می شد تا شاهد تکرار حادثه تلخ سیل امسال نبودیم.

البته قدردان زحمات مسئولین هستیم و اگر انتقادی هم می شود از سر دلسوزی و خدمت بهتر به مردم است.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 9 = 11